تاریخ: ۳۱ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۰۰
بازدید: ۱۵۵
کد خبر: ۱۱۸۴۵۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رییس سازمان صنعت،معدن وتجارت هرمزگان:

اقلام بهداشتی مورد نیاز دانش آموزان به حد کافی تولید شود

می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان گفت: اصناف و واحدهای تولید کننده اقلام بهداشتی وضروری مقابله با ویروس کرونا، باید به حد کافی اقلام بهداشتی مورد نیاز دانش آموزان و فرهنگیان استان را تولید کنند تا نیازی به واردات آن نداشته باشیم.
اقلام بهداشتی مورد نیاز دانش آموزان به حد کافی تولید شود

به گزارش می متالز، خلیل قاسمی عصر سه شنبه در نشست بررسی آخرین وضعیت کالاهای اساسی در استان افزود: تامین اقلام بهداشتی مورد نیاز بازگشایی مدارس از جمله ماسک، ژل ضدعفونی کننده و دستکش برای دانش آموزان و فرهنگیان هرمزگان در آستانه سال تحصیلی جدید (۹۹-۱۴۰۰) ضروری است.

وی بیان داشت: باتوجه به فرا رسیدن ماه مهر و بازگشایی مدارس براساس پروتکل‌های تعریف شده برای آموزش و رورش با تصمیم ستاد ملی کرونا، تامین اقلام بهداشتی برای دانش آموزان و فرهنگیان درهرمزگان با همکاری فرمانداران شهرستان‌های تابعه در دستورکار قرار گرفته است.

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان اظهارداشت: باید تیم‌های تولید و صنوف مرتبط را در تامین اقلام بهداشتی و بر اساس نیاز آموزش و پرورش تقویت نماییم و نیاز استان را در اقلام یادشده رفع کرده تا نیازی به واردات نداشته باشیم.

توزیع گوشت قرمز منجمد از چهارم مردادماه درهرمزگان

قاسمی همچنین دراین نشست از توزیع گوشت قرمز منجمد با قیمت هرکیلوگرم ۵۵۰ هزار ریال از روز شنبه چهارم مردادماه امسال در راستای تنظیم بازار وتعدیل قیمت خبرداد.

وی افزود: باتوجه به افزایش قیمت مرغ گرم در کشور و به تبع درهرمزگان، مقرر شده تا اطلاع ثانوی شرکت پشتیبانی امور دام نسبت به توزیع گسترده مرغ منجمد نیز در استان به ازای هر کیلوگرم ۱۳۵ هزار ریال اقدام کند.

عناوین برگزیده