تاریخ: ۳۱ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۰۳
بازدید: ۲۲۱
کد خبر: ۱۱۸۶۱۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

ششمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان کاشان برگزار شد

می متالز - ششمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان به ریاست علی اکبر مرتضایی قهرودی فرماندار ویژه کاشان و با حضور معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری و به دبیری رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مدیران دستگاه ها و صاحبان صنایع برگزار شد.
ششمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان کاشان برگزار شد

به گزارش می متالز، ششمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان به ریاست علی اکبر مرتضایی قهرودی فرماندار ویژه کاشان و با حضور معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری و به دبیری رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مدیران دستگاه ها و صاحبان صنایع برگزار شد.

طبق دستورکار این جلسه، مشکلات شرکت تولید مواد غذایی با شرکت نفت و اداره گاز، شرکت صنعتی فرد ایران با بیمه تامین اجتماعی، شرکت پرورانش با شرکت شهرک های صنعتی، شرکت تولیدی مانا صنعت پایدار با شرکت شهرک ها، مدیریت امور برق و مخابرات مطرح شد.

در پایان مباحث مربوط به واحد تولیدی نیروگاه خورشیدی محبی زاده با شرکت شهرک های صنعتی مورد بررسی قرار گرفت.

فرماندار ویژه شهرستان کاشان نیز ضمن تاکید بر اهمیت حمایت از تولیدکنندگان و صنعتگران دستوارات لازم در خصوص پیگیری و حل مشکلات این واحد های صنعتی را صادر کرد.

گفتنی است جلسات تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان سه شنبه های هر هفته در محل سالن جلسات فرمانداری در جهت حل مشکلات این واحد ها تشکیل و تا حد بسیاری در رسیدگی به مسائل تولیدکنندگان موثر بوده است.

عناوین برگزیده