تاریخ: ۳۱ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۲۵
بازدید: ۱۵۷
کد خبر: ۱۱۹۰۰۹
سرویس خبر : انرژی
شریعتی در تشریح جلسه امروز کمیسیون انرژی:

مشکلات آب و برق با حضور وزیر نیرو بررسی شد

می متالز - سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس از بررسی مشکلات آب و برق با حضور وزیر نیرو خبر داد و گفت: اردکانیان طی ۲ هفته آینده گزارش مکتوبی را در پاسخ به نکات و سوالات اعضای کمیسیون به مجلس ارائه می‌دهد.
مشکلات آب و برق با حضور وزیر نیرو بررسی شد

مالک شریعتی نیاسر

به گزارش می متالز، مالک شریعتی نیاسر در تشریح جلسه امروز (سه شنبه 31 تیرماه) کمیسیون انرژی مجلس از حضور اردکانیان، وزیر نیرو و معاونان وی در کمیسیون جهت ارائه گزارش عملکرد و استماع نظرات نمایندگان در حوزه مختلف مرتبط خبر داد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مقرر شد؛ آقای اردکانیان طی 2 هفته آینده گزارش مکتوبی را در پاسخ به نکات و سوالات اعضای کمیسیون به مجلس ارائه دهد.

همچنین قرار است؛ به‌زودی جلسات مشترکی میان کمیته برق و انرژی‌های تجدیدپذیر کمیسیون انرژی و مدیران ستادی وزارت نیرو برگزار شود تا جزئیات مباحثی مطروحه در جلسه ازسوی نمایندگان بررسی و نتایج آن به صحن کمیسیون گزارش شود.

شریعتی در پایان خاطرنشان کرد: مشکلات آب و برق حوزه‌های انتخابیه ازجمله مباحث اصلی مطرح شده از سوی نمایندگان در این جلسه بود که مسئولان ستادی قول بررسی آن‌ها را دادند و تا حد امکان نسبت به اصلاح امور و پاسخ مناسب به مطالبات مردم اقدام شود.

عناوین برگزیده