تاریخ: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۳۳
بازدید: ۱۵۹
کد خبر: ۱۱۹۶۳۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
طی تیر ماه صورت گرفت؛

کسب سود ۲ هزار میلیاردی از واگذاری‌های "وبوعلی"

می متالز - شرکت سرمایه‌گذاری بوعلی در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ تیر ماه ۱۳۹۹، فروشنده و خریدار سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود ۲ هزار و ۱۵۳ میلیارد و ۵۷۴ میلیون ریال سود کسب کرد.
کسب سود ۲ هزار میلیاردی از واگذاری‌های "وبوعلی"

به گزارش می متالز، شرکت سرمایه‌گذاری بوعلی با سرمایه یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ تیر ماه ۱۳۹۹ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری بوعلی با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ تیرماه سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۴ هزار و ۳۷۰ میلیارد و ۶۴۴ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۱۷ هزار و ۶۰۷ میلیارد و ۴۳۶ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش یک هزار و ۲۰۷ میلیارد و ۴۷۳ میلیون ریال به ۵ هزار و ۵۷۸ میلیارد و ۱۱۷ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری بوعلی نیز با افزایش ۷ هزار و ۶۶۰ میلیارد و ۵۲۶ میلیون ریال معادل ۲۵ هزار و ۲۶۷ میلیارد و ۹۶۲ میلیون ریال محاسبه شد.

"وبوعلی" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۷۱۱ میلیارد و ۴۳۷ میلیون ریال به مبلغ ۲ هزار و ۸۶۵ میلیارد و ۱۱ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۲ هزار و ۱۵۴ میلیارد و ۵۷۴ میلیون ریال سود کسب کرد .

شرکت سرمایه‌گذاری بوعلی طی دوره یک ماهه منتهی به تیر ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده یک هزار و ۸۷۳ میلیارد و ۴۴۳ میلیون ریال خریداری کرد.

 

 

عناوین برگزیده