تاریخ: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۳۶
بازدید: ۱۱۷
کد خبر: ۱۲۰۱۸۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
نظری خانقاه:

دلیل رها شدگی بازار کالاهای اساسی چیست؟/اصرار دولت بر تشکیل وزارت بازرگانی

می متالز - عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس دلیل رها شدگی بازار کالاهای اساسی را اصرار دولت بر تشکیل وزارت بازرگانی عنوان کرد.
دلیل رها شدگی بازار کالاهای اساسی چیست؟/اصرار دولت بر تشکیل وزارت بازرگانی

سیدغنی نظری خانقاه

به گزارش می متالز، سیدغنی نظری خانقاه با اشاره به افزایش قیمت کالاهای اساسی، گفت: اگرچه کمبود کالا و ارزاق ضروری مردم وجود ندارد اما به دلیل ضعف نظارتی بر بازار شاهد افزایش قیمت‌ها به دنبال تغییر قیمت دلار هستیم.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد وزارت صنعت، معدن و تجارت در کنترل بازار کالاهای اساسی، افزود: از آنجا که دولت به دنبال جدا کردن بخش بازرگانی وزارت صمت است، بازار را به حال خود رها کرده تا بگوید؛ مادامی که وزارت بازرگانی تشکیل نشود بازار قابل کنترل نیست!

وی اضافه کرد: از آنجا که مجلس نظارت عالیه بر عملکرد دستگاه‎ها دارد، بارها در رابطه با عملکرد وزارت صمت به آن‌ها تذکر داده است و مسئولان این وزارتخانه باید با ابزار موجود -که در دست دارند- همچون سازمان تعزیرات، بر بازار مدیریت کنند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم معرفی وزیر ازسوی دولت و رئیس جمهور برای وزارتخانه صمت، اضافه کرد: عجیب است که در این بحران اقتصادی یکی از اصلی‌ترین وزارتخانه‌های کشور همچنان با سرپرست اداره می‌شود.

عناوین برگزیده