تاریخ: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۳۹
بازدید: ۴۳۲
کد خبر: ۱۲۱۶۴۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در روز رشد ۱۶۹۶ واحدی شاخص رخ داد:

معاملات مشکوک دو بانک، دو پتروشیمی، سایپا دیزل + ۱۰ نماد

می متالز - در روز رشد ۱۶۹۶ واحدی شاخص، دو بانک، دو پتروشیمی، سایپا دیزل به همراه ۱۰ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.
معاملات مشکوک دو بانک، دو پتروشیمی، سایپا دیزل + ۱۰ نماد

به گزارش می متالز، در جریان معاملات چهارمین روز کاری هفته، بازار سهام با نوسان در اکثر گروه ها آغاز به کار کرد به طوری که با گذشت یک ساعت از معاملات، شاخص با افت 3281 واحدی روبرو شد اما در نهایت نماگر بازار با رشد 1696 واحدی و ورود به کانال یک میلیون و 995 هزارتایی به معاملات روزانه پایان داد.

به این ترتیب، بیش از 24.6 هزار میلیارد تومان در بورس و 9.2 هزار میلیارد تومان در فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات به بانک پارسیان، بانک صادرات و سایپا با داد و ستد بیش از 2.1، 1.5 و 1.2 میلیارد سهم و ماشین سازی اراک به همراه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان با تقاضای 435 و 406 میلیون سهمی تعلق گرفت.

در این میان اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد 16 تا سه برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این فهرست، شرکت ایتالران حاضر در تابلو زرد بازار پایه فرابورس با رشد 3 درصدی قیمت سهام و صف خرید، شاهد داد و ستد 100 هزار سهمی شد.

در ادامه هم شرکت های عطرین نخ قم، پرمیت، کود شیمیایی اوره لردگان، بانک رسالت، پتروشیمی خراسان، سرمایه گذاری شاهد، ماشین سازی اراک، نصیر ماشین، بانک پارسیان، آینده سازان بهشت پارس، سایپا دیزل، پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان، باما و آ س پ مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.

حضور دو بانک، دو پتروشیمی، سایپا دیزل به همراه 10 شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده