تاریخ: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۲:۰۱
بازدید: ۲۲۶
کد خبر: ۱۲۲۶۵۱

بازدید معاون ساخت و توسعه راه‌های شرکت ساخت از پروژه های توسعه بزرگراهی اردبیل

می متالز - معاون ساخت و توسعه راههای شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور در سفر دو روزه به استان اردبیل از پروژه های توسعه بزرگراهی استان بازدید کرد.
بازدید معاون ساخت و توسعه راه‌های شرکت ساخت از پروژه های توسعه بزرگراهی اردبیل

به گزارش می متالز، محمدرضا کدخدازاده معاون ساخت و توسعه راه‌های شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور به همراه محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل و هیئت همراه از پروژه های توسعه بزرگراهی استان اردبیل طی دو روز متوالی بازدید کرد.

در این بازدید ها ضمن بازدید از پروژه های احداث باند دوم اردبیل به مشگین شهر - پارس آباد به سربند، رضی - امیر کندی- گرمی - بیله سوار، اردبیل - سرچم و پروژه احداث تونل دوم حیران در جریان مشکلات موجود در روند اجرایی پروژه های فوق مخصوصا مشکلات مالی پیمانکاران قرار گرفتند.

معاون ساخت و توسعه راههای شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور با توجه به مطالبات پیمانکاران فعال در پروژه ها قول مساعد جهت مرتفع نمودن بخشی از مطالبات جهت تسریع در تکمیل و بهره برداری از آنها را داد و افزود: امیدواریم با تخصیص اعتبارات ، پروژه های حوزه راه و شهرسازی استان اردبیل هرچه بیشتر فعال شده و با تکمیل آنها شاهد افزایش ایمنی تردد در استان باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل نیز در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از روند پیشرفت اجرای پروژه های حوزه راه و شهرسازی استان، از پیمانکاران فعال در پروژه های راهسازی استان که با وجود مطالبات سنگین و مشکلات مالی همچنان یاری گر این اداره کل در پیشبرد اهداف هستند تقدیر و تشکر نموده و از مسوولان خواستار رفع مشکلات مالی این عزیزان را شد.

 

منبع: تین نیوز
عناوین برگزیده