تاریخ: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۵۵
بازدید: ۱۴۳۲
کد خبر: ۱۲۳۰۰۵
سرویس خبر : آهن و فولاد

مراسم تکریم و معارفه مهندس ناجی و دکتر محمودی سرپرست شرکت فولاد آذربایجان

می متالز - دکتر محمودی به سمت سرپرست شرکت فولاد آذربایجان منصوب گردیدند.
مراسم تکریم و معارفه مهندس ناجی و دکتر محمودی سرپرست شرکت فولاد آذربایجان

به گزارش می متالز، طی حکم صادره از طرف دکتر نادری مدیر عامل محترم شرکت ملی فولاد ایران؛ دکتر علیرضا محمودی به سمت سرپرست شرکت فولاد آذربایجان منصوب شدند.

مراسم تکریم و معارفه  مقارن با ولادت با سعادت دهمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام علی النقی (ع) با ذکر صلوات بر محمد و آل (ص) و تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید در محل شرکت فولاد آذربایجان برگزار گردید.

در این مراسم ابتدا دکتر کاظم عباسی عضو محترم هیئت مدیره شرکت ملی فولاد ایران؛ ضمن تشکر از زحمات مهندس ناجی در طول دوران مسئولیتشان در شرکت فولاد آذربایجان؛ دکتر محمودی را به عنوان سرپرست جدید این شرکت معرفی نمودند .

در ادامه مهندس ناجی نیز ضمن تبریک ایام دهه ولایت و امامت از همکاری و مشارکت یکایک پرسنل و مدیران شرکت فولاد آذربایجان تقدیر و تشکر نمودند و بیان داشتند انجام  این مسئولیت خطیر و وظیفه سنگینی که بر عهده داشتم؛  جز با همدلی و مشارکت و همکاری مدیران و پرسنل زحمتکش فولاد آذربایجان  میسر نبود. ایشان برای ادامه راه برای آقای دکتر محمودی آرزوی موفقیت از درگاه ایزد منان خواستار شدند.

در ادامه دکتر محمودی سرپرست جدید شرکت نیز ضمن تبریک به مناسبت ایام دهه امامت و ولایت از زحمات و خدمات مهندس ناجی و تیم مدیریتی ایشان تقدیر و تشکر نمودند.

در پایان مراسم به رسم یادبود لوح تقدیری از طرف اعضا هیات مدیره و  کلیه پرسنل به مهندس ناجی  تقدیم گردید.

عناوین برگزیده