تاریخ: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۳۲
بازدید: ۲۵۱
کد خبر: ۱۲۴۰۷۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تاکید بر لزوم بهبود عملکرد و پیشبرد اهداف صنعت بیمه

می متالز - مسوولان سندیکای بیمه‌گران و بیمۀ میهن بر افزایش همکاری‌ها برای بهبود عملکرد و پیشبرد اهداف و مأموریت‌های صنعت بیمه تأکید کردند.
تاکید بر لزوم بهبود عملکرد و پیشبرد اهداف صنعت بیمه

تاکید بر لزوم بهبود عملکرد و پیشبرد اهداف صنعت بیمه

به گزارش می متالز، در جریان دیدار سید محمد کریمی، دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران از شرکت بیمۀ میهن و مسوولان بیمه میهن و  سندیکای بیمه گران ایران در زمینۀ مسائل جاری صنعت بیمه بحث و تبادل نظر کردند.

دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران طی این دیدار در حضور ابراهیم حمیدی، رئیس هیات مدیره بیمه میهن ضمن تبریک انتصاب مصطفوی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت بیمه میهن، اظهار کرد: این انتخاب برای مجموعه میهن پر برکت و نویدبخش اقدام‌های ارزشمندی است و سندیکای بیمه گران نیز با قدرت از این مجموعه معظم حمایت می‌کند.

دبیرکل سندیکای بیمه گران با تشریح فعالیت‌های جاری و برنامه‌های در حال اجرای سندیکای بیمه‌گران، ارتباط و همکاری با بیمه مرکزی و بدنۀ صنعت بیمه، نهادها و دستگاه‌های مختلف را با هدف تبیین اهداف کلان صنعت بیمه و پیگیری مطالبات این صنعت، از اهم برنامه‌های این دورۀ سندیکای بیمه‌گران خواند و از استمرار این همکاری‌ها خبر داد.

مدیرعامل بیمۀ میهن نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور دبیرکل سندیکای بیمه‌گران در بیمۀ میهن، اقدام‌های ایشان در بازدید از شرکت‌های بیمه و همکاری و ارتباط با نهادها و دستگاهای مختلف را سازنده و دلگرم‌کننده دانست و گفت: حضور آقای کریمی در رأس سندیکای بیمه‌گران فصل نوینی از فعالیت‌های این نهاد تأثیرگذار گشوده است و این حرکت‌ها ارزشمند و سبب تقویت همکاری‌های دوجانبه و نوید‌بخش آینده‌ای درخشان برای صنعت بیمه است.

در این نشست صمیمانه، دو طرف بر افزایش همکاری‌ها برای بهبود عملکرد و پیشبرد اهداف و مأموریت‌های صنعت بیمه تأکید کردند.

عناوین برگزیده