تاریخ: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۲۶
بازدید: ۱۹۱
کد خبر: ۱۲۴۱۰۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

بیش از ۹۵ درصد واحدهای سیل‌زده خراسان شمالی سیمان رایگان دریافت کردند

می متالز - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی گفت: در میان روستاهای هدف و آسیب‌دیده از سیل فروردین‌ماه سال گذشته ۹۸۶ هزار و ۴۶۲ پاکت سیمان توزیع شد که پوشش بیش از ۹۵ درصدی نقاط حادثه‌دیده را نشان می‌دهد.
بیش از ۹۵ درصد واحدهای سیل‌زده خراسان شمالی سیمان رایگان دریافت کردند

به گزارش می متالز، علی محمدی با اشاره به اقدامات انجام‌شده از سوی ستاد بازسازی استان برای واحدهای سیل‌زده سال گذشته استان اظهار کرد: تمامی مالکین ۶ هزار ۴۵۰ واحد سیل‌زده که نیازمند احداث بود به بانک‌های عامل معرفی و انعقاد قرارداد انجام‌شده است.

وی به آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی این واحدها نیز پرداخت و گفت: از مجموع این تعداد واحد، آواربرداری از ۵ هزار و ۵۹۳ واحد انجام شد و از مجموع ۶ هزار و ۳۸۹ واحد پی‌کنی شده، ۵ هزار و ۱۴۵ واحد عملیات نازک‌کاری، دیوارچینی و شیب بندی را انجام داده‌اند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی آخرین وضعیت تسهیلات اعطاشده به افراد سیل‌زده از مصوبات دولت و اعتبارات داخلی بنیاد مسکن را بالغ‌بر ۳۳۶ میلیارد و ۵۷۵ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: ۱۲۶ میلیارد و ۷۲۶ میلیون تومان نیز کمک بلاعوض در قالب‌های معیشتی، اجاره‌بها و احداثی نیز به خانوارهای دارای شرایط اهدا شد.

وی در انتها همچنین با اشاره به اهدای سیمان رایگان به‌عنوان هدایای رهبر انقلاب نیز خبر داد و گفت: در میان روستاهای هدف و آسیب‌دیده از سیل فروردین‌ماه سال گذشته بالغ‌بر ۴۹ هزار و ۳۲۳ تن سیمان معادل ۹۸۶ هزار و ۴۶۲ پاکت توزیع شد که پوشش بیش از ۹۵ درصدی نقاط حادثه‌دیده را نشان می‌دهد.

عناوین برگزیده