تاریخ: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۱:۲۲
بازدید: ۱۹۲
کد خبر: ۱۲۴۱۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

انتقاد شدید رئیس سازمان حمایت از بیمه‌ها و بانک‌ها

می متالز - رئیس سازمان حمایت از بانک‌ها بابت کشاندن مشتری به بانک جهت اتمام انقضای کارت‌های بانکی و از بیمه ها برای دریافت هزینه اضافی جهت حق بیمه ماههای حرام انتقاد کرد.
انتقاد شدید رئیس سازمان حمایت از بیمه‌ها و بانک‌ها

به گزارش می متالز، محمود نوابی گفت: وقتی شعار بانکداری الکترونیکی و کاهش تردد و صرفه جویی در زمان می دهیم، کشاندن مشتری به بانک بابت تعویض کارت بانکی توجیهی ندارد.مردم نزد بانکها سپرده دارند و قصد افتتاح حساب ندارند که نیاز به حضور باشد و هروقت کارت آنها پول نداشت خودپرداز عمل نمی کند حال چه لزومی به مراجعه حضوری به بانک برای تمدید کارت وجود دارد؟

وی افزود: مردم هزینه های بانکها را خود می پردازند و هزینه جابجایی پول را می دهند،حق آنها است که با شعار مشتری محوری بانکها،کمتر اذیت شوند.

نوابی از بیمه ها بابت اخذ دوازده دوازدهم حق بیمه ماه های حرام در بیمه های شخص ثالث انتقاد کرد و گفت: ما چهار ماه حرام داریم که عبارتند از ذی القعده و ذی الحجه و محرم و رجب است که دیه در این ماه ها افزایش می یابد،این هزینه را بیمه ها از مردم بصورت دوازده دوازدهم اخذ می کنند درحالی که عادلانه آن است که بصورت چهار دوازدهم و هشت دوازدهم باشد.از مردم می خواهم که خود مطالبه گر و پیگیر حقوق خود باشند و حتما نیاز نیست رئیس سازمان حمایت موضوعی را مطرح کند.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده