تاریخ: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۱۱
بازدید: ۱۰۷
کد خبر: ۱۲۴۴۱۷
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
بسته اخبار حوادث قزوین امروز بیست و نهم مرداد ۹۹؛

دستگیری قاتل فراری پس از ۴ سال زندگی مخفیانه/ سارقان محموله مفتول مس در دام قانون

می متالز - مهم‌ترین حوادث قزوین امروز بیست و نهم مردادماه سال ۹۹ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.
دستگیری قاتل فراری پس از ۴ سال زندگی مخفیانه/ سارقان محموله مفتول مس در دام قانون

به گزارش می متالز، سردار مهدی حاجیان  فرمانده انتظامی استان قزوین گفت:  با وصول خبری درباره اینکه  فردی مشکوک،   بدون دریافت حقوق و مزایا در یکی از واحد‌های گاوداری بوئین زهرا مشغول به کار است و اخیرا اعلام کرده که در سال ۹۵ در رفسنجان مرتکب قتل شده، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

سردار حاجیان افزود: مأموران پلیس آگاهی طی یک عملیات منسجم و غافلگیرانه فرد مورد نظر را دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی اذعان داشت: متهم در بازجویی‌های فنی پلیسی به بزه ارتکابی خود درباره قتل فردی ۵۰ ساله با ضربات چاقو در رفسنجان اعتراف کرد.

وی  با اشاره به اینکه قاتل فراری، ۴ سال بصورت مخفیانه و با نامی جعلی در شهرستان بوئین زهرا بصورت رایگان در یک گاوداری مشغول به کار بود، گفت: با بررسی سوابق این متهم، ۷ فقره سابقه سرقت و قاچاق مواد مخدر نیز در سوابق وی وجود دارد.

دستگیری سارقان محموله ۲۴ تنی مفتول مس در قزوین

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت:  در پی  وقوع یک فقره سرقت مفتول مسی در یکی از محور‌های مواصلاتی استان، کارآگاهان پلیس آگاهی  ۳ نفر از اعضای باند سارقان را در اقدامی ضربتی در شهرستان ماهدشت استان البرز شناسایی و دستگیر کردند.

سردار مهدی حاجیان افزود: سارقان دستگیر شده در تحقیقات پلیسی به سرقت تریلر حامل ۲۴ تن مفتول مس در محور‌های عبوری استان و همچنین رها کردن مال باختگان با دستان بسته در بیابان‌های اطراف استان البرز اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه  سارقان محموله سرقتی را با همدستی ۳ مالخر به بازار آهن تهران منتقل و به فروش رسانده اند، گفت: مالخران هم دستگیر شدند.

سردار حاجیان، ارزش اموال سرقتی را  ۳۰ میلیارد ریال بیان کرد و گفت:  متهمان این محموله را  به قیمت بسیار ارزانتر در بازار به فروش رسانده اند.

فرمانده انتظامی استان قزوین در پایان تاکید کرد: متهمان دستگیر شده برای تعیین تکلیف به دادسرای عمومی و انقلاب معرفی شده و از آن طریق با قرار متناسب قانونی روانه زندان شدند.

آگهی استخدام فرماندهی انتظامی استان قزوین 

فرماندهی انتظامی استان قزوین ازبین جوانان مؤمن، متعهد و علاقه مندبه خدمت در ناجا برای تکمیل کادرافسری و درجه داری بامدرک تحصیلی دیپلم (تمامی رشته ها) و لیسانس و بالاتر در رشته‌های تحصیلی (روانشناسی، مشاوره مطالعات اجتماعی، مدیریت دولتی، اجرائی، منابع انسانی، کامپیوتر،‌ای تی، حقوق، حسابداری، علوم تربیتی و علوم سیاسی)) استخدام می‌کند.

داوطلبان مرد می‌توانند برای ثبت نام به مدیریت گزینش و استخدام این فرماندهی در خیابان طالقانی، روبروی خیابان ملک آباد مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر باشماره تلفن ۰۲۸۲۱۸۲۴۳۳۴ تماس بگیرند.

 مرکز گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان قزوین همه روزه در ساعات اداری آماده پاسخگویی به داوطلبان گرامی است  و داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اینترنتی www.gozinesh.police.ir مراجعه کنند.

عناوین برگزیده