تاریخ: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۵۵
بازدید: ۱۷۹
کد خبر: ۱۲۴۴۹۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرعامل شرکت بیمه کوثر خبرداد:

"کوثر" و خرید ۳درصد بلوک شرکت‌های بورسی

می متالز - سرمایه گذاری‌های صورت گرفته توسط شرکت بیمه کوثر عمدتا حول محور "بازار سرمایه" بوده که در همین رابطه برنامه ریزی‌های زیادی در دست اقدام است.
"کوثر" و خرید ۳درصد بلوک شرکت‌های بورسی

سرمایه گذاری

به گزارش می متالز، مجید مشعلچی فیروزآبادی، مدیرعامل شرکت بیمه کوثر اظهار کرد: تصمیمات اخذ شده در مجمع بیمه کوثر نشان داد که بیشترین سود تقسیمی در بین شرکت‌های همکار صنعت بیمه به این شرکت اختصاص دارد.


وی سرمایه گذاری‌های صورت گرفته توسط این شرکت را عمدتا حول محور بازار سرمایه عنوان کرد و گفت: در همین رابطه برنامه ریزی‌های زیادی در دست اقدام است. 


مشعلچی ادامه داد: ۳ درصد بلوک سهام شرکت‌های بورسی در دستور خرید قرار دارد، همچنین تنوع ترکیب سهام بورسی شرکت و ورود به بخش‌های مختلف سرمایه گذاری که سودآوری بیشتری برای شرکت به همره خواهد داشت را می‌توان از مجموع برنامه‌های شرکت بیمه کوثر دانست که امید می‌رود بازدهی سرمایه شرکت بیشتر از بازدهی بازار سرمایه یا سایر قسمت بوده تا آورده مناسبی در اختیار سهامداران بیمه کوثر قرار گیرد.

برای مشاهده فیلم اینجا کلیک کنید.

مدیرعامل بیمه کوثر در خصوص " توان صنعت بیمه برای رقابت با بورس و بانک" اظهار کرد: در حال روبرو شدن با ظرفیت‌های جدید صنعت بیمه هستیم که قادر به تقویت، پیشرفت و رقابت بازار بیمه با نهاد‌های بانکی و بازار سرمایه کشور خواهد بود. 


مشعلچی خاطر نشان کرد:نگاه بیمه مرکزی بر این است که ضریب نفوذ افزایش و ظرفیت بیمه ارتقا یابد، همچنین در صدد تقویت نکات بالقوه و تبدیل به بالفعل بوده تا ارتباط خوبی با نهاد‌های مالی کشور شکل بگیرد.

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت بیمه کوثر در تاریخ ۳۱ تیرماه ۹۹ برگزار شد که اطلاعات جامع این مجمع را می‌توانید از اینجا بخوانید.

عناوین برگزیده