تاریخ: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۲۹
بازدید: ۱۷۲
کد خبر: ۱۲۴۶۱۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
طی هفته جاری در کمیسیون برنامه و بودجه:

درآمدهای ارزی و طرح تامین کالاهای اساسی با حضور زنگنه و نوبخت بررسی می‌شود

می متالز - کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلی این هفته درآمدهای ارزی و طرح تامین کالاهای اساسی را با حضور وزیر نفت و رئیس سازمان برنامه و بودجه بررسی می‌کند.
درآمدهای ارزی و طرح تامین کالاهای اساسی با حضور زنگنه و نوبخت بررسی می‌شود

به گزارش می متالز، دستور کار نشست‌ کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در روزهای (یکشنبه 26 مردادماه) و (سه شنبه 28 مردادماه) اعلام شد.

نمایندگان روز یکشنبه در کمیسیون برنامه و بودجه به بحث و بررسی وضعیت تولید، صادرات و وصول درآمدهای ارزی و ریالی نفت و همچنین وضعیت طرح‌های توسعه‌ای شرکت‌های وابسته به وزارت نفت با حضور زنگنه وزیر نفت و اتخاذ تصمیم درخصوص درخواست عضویت برخی از نمایندگان محترم در این کمیسیون خواهند پرداخت.

این کمیسیون در نوبت صبح، رسیدگی به طرح استفساریه تبصره بند(ذ) ماده(۸۷) قانون برنامه ششم توسعه، رسیدگی به طرح ساماندهی سهام عدالت، ادامه بررسی پیشنهادات مطروحه مربوط به طرح تامین کالاهای اساسی و استماع گزارش و بحث و بررسی عملکرد و برنامههای قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء با حضور فرمانده و معاونان قرارگاه را در دستور کار خود دارد و در نوبت عصر اطلاعات و پیشنهادات مربوط به طرح تامین کالاهای اساسی اقشار آسیب پذیر را با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور رسیدگی و جمعبندی می‌کند. 

همچنین کمیته اصلاح ساختار بودجه این کمیسیون در روز یکشنبه به بررسی موضوع اصلاح صندوق های بازنشستگی در راستای احکام اصلاح ساختار بودجه پرداخته و در جلسه روز سه‌شنبه خود موضوع اداره شرکت‌های بخش عمومی در راستای احکام اصلاح ساختار بودجه را بررسی می کنند. 

کمیته امور اجتماعی و فرهنگی هم به مشکلات و وضعیت عملکرد اعتبارات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دستگاه‌های وابسته با حضور مسوولان ذیربط رسیدگی خواهد کرد.

عناوین برگزیده