تاریخ: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۳۱
بازدید: ۲۱۰
کد خبر: ۱۲۶۷۴۲
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

افتتاح و کلنگ زنی ۸ طرح صنعتی و معدنی در جنوب کرمان

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: در هفته دولت امسال ۸ طرح افتتاح و کلنگ زنی می‌شود که موجب اشتغال زایی برای ۴۹۶ نفر به صورت مستقیم می‌شود.
افتتاح و کلنگ زنی ۸ طرح صنعتی و معدنی در جنوب کرمان

به گزارش می متالز، مسلم مروجی فرد رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: در هفته دولت امسال ۸ طرح افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

او افزود: سرمایه گذاری مورد نیاز این طرح‌ها بالغ بر ۲ هزار و ۸۰۵ میلیارد ریال است و برای ۴۹۶ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی می‌شود.

مروجی فرد تصریح کرد: از میان ۸ طرح، ۶ واحد با اعتباری بالغ بر هزارو ۹۳۰ میلیارد ریال آماده بهره برداری است که برای ۳۸۴ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی داشته اند.

او بیان کرد: این طرح‌ها شامل ۳ کارخانه صنایع معدنی تولید کنسانتره کرومیت، مس کاتد و کنسانتره مس، کارخانه تولید انواع آرد و کارخانه تولید خوراک دام، طیور و آبزیان بر پایه علوفه هستند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: ۲ طرح تولید کنسانتره تیتانیوم و کنسانتره کرومیت و منگنز نیز با اعتباری بالغ بر ۸۷۵ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۱۱۲ نفری مجوز خود را از این سازمان دریافت و کلنگ ساخت آن‌ها به زمین زده می‌شود.

عناوین برگزیده