تاریخ: ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۱۸
بازدید: ۲۵۲
کد خبر: ۱۲۷۸۶۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

مجمع عمومی «صبا» برگزار نشد

می متالز - مجمع عمومی عادی سالانه شرکت سرمایه‌گذاری صبا تامین روز یکشنبه (16 شهریورماه) برگزار می‌شود.
مجمع عمومی «صبا» برگزار نشد

به گزارش می متالز، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه‌گذاری صبا تامین که قرار بود روز سه‌شنبه ۱۱ شهریور در مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش برگزار شود به علت آماده نشدن گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی مربوط به صورت‌های مالی سال مالی منتهی به ۳۱ اردیبهشت‌ماه ۹۹ مجمع اعلام تنفس کرد.

براساس این گزارش جلسه بعدی مجمع در ساعت ۱۵:۰۰ روز یکشنبه (۱۶ شهریورماه) در مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش  واقع در خیابان ولیعصر برگزار می‌شود.

همچنین این شرکت برای تصویب افزایش سرمایه خود، زمانی را برای برگزاری مجمع عمومی به صورت فوق‌العاده مشخص کرد. مجمع عمومی فوق‌العاده «صبا» روز شنبه (۲۲ شهریور ماه) ساعت ۱۵ در محل خیابان ولیعصر، بالاتر از خیابان جام جم، نرسیده به چهارراه پارک وی، مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش برگزار می‌شود و سهامداران این شرکت، برای افزایش سرمایه ۲۰۰ درصدی تصمیم‌گیری می‌کنند.

بنابراین گزارش، سرمایه فعلی سرمایه‌گذاری صبا تامین از ۱.۵ به ۴.۵ هزار میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و جهت جبران مخارج انجام شده بابت سرمایه‌گذاری در شرکت های بورسی و غیر بورسی اعمال می‌شود.

عناوین برگزیده