تاریخ: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۱۰
بازدید: ۱۲۱
کد خبر: ۱۲۸۳۴۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
وقتی حقوقی‌ها با استقاده از شمشیر دولبه، می‌تیغند!

خودسوزی سهامداران "شتران"

می متالز - عملکرد سهامداران در نماد پالایشی‌ها نشان داد که کماکان بازارسرمایه از لحاظ آموزش در فقر به سر می‌برد و حقوقی‌ها مانند پلیکان‌ها در رودخانه درحال خشک شدن، تمام ماهی‌های آن را می‌بلعد.
خودسوزی سهامداران "شتران"
به گزارش می متالز، در حالی که پالایشی‌ها قرار بود نماد پالایشی‌ها تا ۱۱شهریورماه بسته باشد اما؛ امروز این نمادها بازگشایی شدند و اردر ترس ابتدایی بازیگران این سهم‌ها نشان داد که بازارسرمایه ایران برای حرفه‌ای شدن راه بسیاری را دارد تا سهامداران تازه‌وارد با هر چوبی که از سوی حقوقی‌ها بلند می‌شود، نترسند و جای خالی ندهند.
 
خودسوزی سهامداران

با آنکه صف "شتران" در حال خالی شدن بودن، اما به ناگاه سهامداران حقیقی که ۹۹درصد صف فروش را تشکیل دادند و بازهم در تفکر فروش غوطه‌ور شدند و این حقوقی‌ها هستند که ۷۷درصد این صف را در حال خریداری هستند.

این خرید حقوقی‌ها کاملا شمشیر دولبه بوده زیرا شاید در نگاه اول به‌به و چه‌چه کنند که ماشاالله که حقوقی‌ها فداکار در حال جمع کردن صف خرید هستند، اما سهامدار باید بداند که حقوقی هر سهم را در عسل زده و بعدا می‌خرد.

سهامداران تازه‌وارد به نحوی عمل می‌کنند که هیچکدام راه فراری را برای خروج از سهم خود نمی‌گذارند و این حقوقی‌ها هستند که گازانبری این روزها جولان می‌دهند.

عناوین برگزیده