تاریخ: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۳۹
بازدید: ۵۲۱
کد خبر: ۱۲۹۳۷۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

انتشار اوراق تبعی «فارس» و «پترول»

می متالز - معاون اقتصادی و مالی هلدینگ پتروشیمی خلیج‌فارس از انتشار اوراق تبعی در مجموعه هلدینگ خلیج‌فارس و پترول خبر داد.
انتشار اوراق تبعی «فارس» و «پترول»

به گزارش می متالز، سعید محبی فرد با اعلام این خبر گفت: سهامداران در مجموعه هلدینگ خلیج‌فارس و پترول نگران ریزش قیمت سهم‌شان نباشند، ما اوراق تبعی را منتشر می‌کنیم.

وی با بیان اینکه این اوراق بیمه سهام است، افزود: تا پایان سال که ۶ ماه از آن باقی مانده، اگر سهم را نگهداری کنند در پایان سال و یا در طی این ۶ ماه، اختیار خواهند داشت که سهم را به هر قیمتی که می‌خواهند بفروشند.

معاون اقتصادی و مالی هلدینگ پتروشیمی خلیج‌فارس بیان کرد: اگر هم سهامشان را نگه دارند، ما به قیمت روزی که اوراق منتشر شده، سهم را در پایان ۶ ماه از سهامداران خریداری می‌کنیم، با نرخ سود مناسب بالاتر از نرخ سود بانکی.

محبی فرد اعلام کرد: سهامداران اینگونه، مطمئن خواهند بود سهامشان افت نخواهد داشت، اگر افتی داشته باشد، خود شرکت خریدار سهم است و زیان را متقبل می‌شود.

وی ادامه داد: این اطمینان خاطری است که سهامداران از سهم مطمئن باشند و سهام خود را نفروشند، فکر می‌کنم از شنبه یا یکشنبه اوراق منتشر خواهد شد.

معاون اقتصادی و مالی هلدینگ پتروشیمی خلیج‌فارس تاکید کرد: پیشنهاد می‌کنیم، سهم‌ها ارزنده است و نفروشند، اگر نیاز بود در سهام دیگری هم توسط صندوق بازار گردانی هلدینگ اوراق تبعی منتشر خواهد شد.

عناوین برگزیده