تاریخ: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۹:۱۰
بازدید: ۲۰۵
کد خبر: ۱۲۹۵۹۶
سرویس خبر : انرژی

مسمومیت ۲۸ نفر از کارکنان شرکت اکتشاف نفت در ایلام

می متالز - رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: ۲۸ نفر از کارکنان مرکز لرزه نگاری بخش مورموری شهرستان آبدانان دچار مسمویت غذایی شدند.
مسمومیت ۲۸ نفر از کارکنان شرکت اکتشاف نفت در ایلام

به گزارش می متالز، دکتر محمد کریمیان اظهار داشت: ظهر امروز در تماس دفتر پرستاری بیمارستان شهدای شهرستان دهلران اعلام شد که تعداد ۲۸ نفر از کارکنان مرکز لرزه نگاری دانان مورموری براثر مسمومیت به بیمارستان اعزام شدند.

وی افزود: بر همین اساس پزشکان و پرسنل غیرشیفت برای خدمات دهی به افراد مسموم شده در مراکز درمانی مستقر  و تمام امکانات و تجهیزات درمانی این مناطق آماده خدمات رسانی شدند.

کریمیان یادآور شد: این افراد با علائم تهوع واستفراغ و ضعف وبی حالی به بیمارستان انتقال داده شدند که براساس آزمایشات صورت گرفته، علت حادثه مسمومیت غذایی تشخیص داده شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با اشاره به اینکه حال عمومی مسموم شدگان رضایتبخش است گفت: در حال حاضر تعداد ۲۱ نفر از این افراد در بیمارستان دهلران و ۷ نفر دیگر نیز در درمانگاه بخش مورموری تحت درمان قرار دارند و حال عمومی این افراد هم اکنون مناسب بوده و روند خدمات دهی به آنان در جریان است و یقیناً پس از اطمینان کامل از سلامت آنان ترخیص خواهند شد.

 میدان نفتی دانان  در فاصله ۳۰ کیلومتری جنوب شرقی دهلران و ۸۰ کیلومتری شمال غربی اندیمشک قرار دارد و مخازن اصلی این میدان مخزن آسماری و مخزن بنگستان (شامل سازند‌های ایلام و سروک) است.

این میدان نفتی سال ۱۳۸۶ کشف و تولید نفت از آن سال ۱۳۹۳ آغاز شد. 

 

عناوین برگزیده