تاریخ: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۳۷
بازدید: ۱۲۵
کد خبر: ۱۳۰۷۵۱

بازدید نوبخت از روند عملیات اجرایی راه آهن کاسپین -رشت

می متالز - معاون رئیس جمهوری از روند عملیات اجرایی راه آهن کاسپین -رشت بازدید کرده و از نزدیک در جریان مشکلات پروژه قرار گرفت.
بازدید نوبخت از روند عملیات اجرایی راه آهن کاسپین -رشت

به گزارش می متالز، محمدباقر نوبخت امروز (پنج شنبه،۲۰ شهریور) با حضور در پروژه راه آهن کاسپین _رشت از روند اجرایی این طرح بازدید و مشکلات و موانع این پروژه را از نزدیک جویا شد.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در حاشیه این بازدید اظهار داشت: گیلان قطب گردشگری کشور بوده و با توسعه زیرساخت های حمل و نقل زمینه ورود مسافر در استان سهل تر می شود.

معاون ریاست جمهوری با بیان اینکه گیلان دارای ظرفیت های بالای در حوزه های مختلف است گفت: با توسعه زیر ساخت ها زمینه رونق اقتصادی استان بیش از پیش فراهم می شود.

گفتنی است، اتصال منطقه آزاد کاسپین به شبکه ریلی کشور، احداث بخشی از کریدور ریلی شمالی -جنوب کشور، اشتغالزایی و کمک به توسعه و رونق اقتصادی و اجتماعی منطقه و تسریع در روند ایجاد بازار کار و برخورداری از حمل و نقل ترکیبی از اهداف و مزایای این پروژه است.

این پروژه دارای ۳۶ درصد پیشرفت کل زیرسازی و روسازی است که به طول خط اصلی ۴۰ کیلومتر با اعتباری بالغ بر چهار هزار میلیارد و ۲۵ میلیون ریال در دست ساخت است. مجموع طول خطوط ۶۳ کیلومتر بر آورد شده است.

عناوین برگزیده