تاریخ: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۱۰
بازدید: ۱۱۲
کد خبر: ۱۳۱۰۴۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
فرماندار شهرستان آران و بیدگل در نشست بررسی مشکلات منطقه صنعتی انصار نوش‌آباد؛

خواستار تسریع در راه‌اندازی میز خدمت به صنعتگران در شهرداری نوش‌آباد و اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان آران و بیدگل در راستای خدمت‌رسانی به صاحبان صنایع شد

می متالز - فرماندار شهرستان آران و بیدگل گفت: : باید زمینه‌های بهبود فضاهای کسب و کار در قالب کارگروه رفع موانع تولید در راس برنامه‌ریزی‌های اشتغال و کارآفرینی این شهرستان قرار گیرد.
خواستار تسریع در راه‌اندازی میز خدمت به صنعتگران در شهرداری نوش‌آباد و اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان آران و بیدگل در راستای خدمت‌رسانی به صاحبان صنایع شد

به گزارش می متالز، اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در نشست بررسی مشکلات منطقه صنعتی انصار نوش‌آباد که با حضور هیات امنای این منطقه صنعتی، شهردار و برخی اعضای شورای اسلامی نوش‌آباد و جمعی از مسئولان شهرستان آران و بیدگل تشکیل شد، خواستار رعایت اصل سرعت و دقت در رفع مشکلات این منطقه صنعتی در شهر نوش‌آباد شد.

وی در این نشست عمده مشکلات منطقه صنعتی انصار نوش‌آباد را مواردی چون روشنایی نامناسب خیابانها و معابر این منطقه صنعتی، ارائه خدمات زیربنایی مانند جدول‌بندی، زیرسازی و آسفالت خیابانها و معابر منطقه، عدم خدمات‌دهی آب، برق، گاز، تلفن و اینترنت در برخی از نقاط این منطقه صنعتی، استقرار ساختمان و دفتر هیات امناء و رفع مشکلات مربوط به سند مالکیت صاحبان صنایع این منطقه صنعتی در شهر نوش‌آباد برشمرد.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل با بیان اینکه یکی از جلوه‌های بارز اهتمام به عرصه تولید، تلاش برای سر پا نگه داشتن واحد‌های تولیدی مستقر در مناطق و شهرک‌های صنعتی شهرستان آران و بیدگل عنوان کرد و گفت: باید زمینه‌های بهبود فضاهای کسب و کار در قالب کارگروه رفع موانع تولید در راس برنامه‌ریزی‌های اشتغال و کارآفرینی این شهرستان قرار گیرد.

وی لزوم تغییر نگرش و نگاه تصمیم‌گیران به بخش خصوصی را مهم دانست و خواستار تقویت زمینه‌های حضور حداکثری بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران در تولید محصولات دانش‌بنیان، صنعت، معدن و تجارت، کشاورزی و خدمات در راستای تحقق جهش تولید شد.

دکتر بایبوردی جهش تولید در شهرستان آران و بیدگل را  نیازمند پیش‌نیازهایی دانست و افزود: یکی از این پیش‌نیازها، تسهیل مقررات و فرآیند اخذ مجوزهای کسب و کار و تفویض اختیارات بیشتر به مدیران این شهرستان در خدمت رسانی بیشتر به صنایع است.

وی با تقدیر از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران در  منطقه صنعتی انصار نوش‌آباد خواستار رفع مشکلات آنان و ضرورت حمایت ادارات و شهرداری از اشتغال‌آفرینان این منطقه صنعتی از سوی مسئولان شد.

به گفته وی استفاده از شرکت‌های دانش بنیان و ظرفیت دانش‌آموختگان دانشگاهی در حوزه صنعت می‌تواند در رونق هر چه بیشتر صنعت شهرستان آران و بیدگل و کاهش تبعات نوسان‌ها و تهدیدهای این حوزه کمک کند.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل به رئوس برنامه‌های اقتصادی دولت با اتکا به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و برنامه ششم توسعه اشاره کرد و گفت: باید به سمت رشد اقتصادی فراگیر، مستمر و اشتغال‌زا در شهرستان آران و بیدگل حرکت کنیم.

وی در ادامه این نشست بر تسریع راه‌اندازی میز خدمت در شهرداری نوش‌آباد و اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان آران و بیدگل در راستای خدمت‌رسانی به صنعتگران و صاحبان صنایع منطقه صنعتی انصار نوش آباد تاکید کرد.

گفتنی است تعدادی از صنعتگران و صاحبان صنایع مستقر در منطقه صنعتی انصار نوش‌آباد به تبیین دیدگاه‌ها و مشکلات پرداختند.

عناوین برگزیده