تاریخ: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۱۴
بازدید: ۱۶۹
کد خبر: ۱۳۳۴۱۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان منصوب شد

می متالز - طی حکمی از سوی سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت، علی تشنه دل به عنوان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان منصوب شد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان منصوب شد

به گزارش می متالز، مدرس خیابانی در حکم خود خطاب به علی تشنه دل آورده است:

نظر به شایستگی و تجارب ارزنده و مفید جنابعالی به موجب این حکم به سمت رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان منصوب می شوید تا بر اساس وظایف محوله و تکالیف ابلاغی نسبت به برنامه ریزی و تدوین شیوه های بهره گیری از توان علمی و تخصصی نیروی انسانی، با سازماندهی امکانات و استفاده بهینه از ظرفیت های ملی و منطقه ای در جهت تحقق اهداف سازمانی و سیاست گذاری های تعیین شده در راستای اجرای محورهای چهارگانه برنامه راهبردی وزارت متبوع، شامل جهش تولید، راه اندازی طرح ها و پروژه های نیمه تمام، توسعه صادرات، مدیریت و کنترل واردات و مدیریت و تنظیم بازار اقدام نمائید.

سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت در بخش دیگری از این حکم خطاب به علی تشنه دل می افزاید: انتظار می رود با اتخاذ تدابیر اثر بخش، نسبت به ایجاد تحرک و پویایی صنعتی، معدنی و تجاری با افزایش سطح دانش فنی، ساماندهی طرح های صنعتی و معدنی، تنظیم و مدیریت بازار و توسعه تجارت خارجی با استفاده از توانمندی های بومی و از طریق حضور پایدار در بازارهای هدف و توسعه روابط بازرگانی با کشورهای همسایه و ارتقای کمی و کیفی تولید صادراتی و ارزآوری برنامه ریزی نمائید.

مقتضی است ضمن هماهنگی و تعامل مناسب با دستگاه های حاکمیتی و اجرایی و همکاری مناسب با تشکل های تخصصی بخش های خصوصی و مردم نهاد، با تکیه بر اصول قانون مداری، اعتدال گرایی، منشور اخلاقی، رعایت قوانین و مقررات در تقویت مناسبات سازمانی و نظارت صحیح و اتخاذ تصمیمات اصولی و به هنگام ، در ایفای وظایف محوله اقدام گردد.

توفیق روز افزون تمامی خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) از خداوند متعال مسئلت دارم.

عناوین برگزیده