تاریخ: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۵۲
بازدید: ۲۴۹
کد خبر: ۱۳۳۶۵۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در راستای تحقق مصوبات ریاست جمهوری و ریاست ایمیدروانجام شد:

نشست مشترک صندوق بیمه معادن با سازمان صمت و استانداری استان خراسان شمالی

می متالز - در راستای پیگیری تحقق مصوبات سفر رییس جمهوری و رییس هیات عامل ایمیدرو، نشست مشترکی میان صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی، سازمان صمت و استانداری استان خراسان شمالی برگزار شد.
نشست مشترک صندوق بیمه معادن با سازمان صمت و استانداری استان خراسان شمالی

صندوق بیمه

به گزارش می متالز، دو نشست مشترک میان صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی و سازمان صمت خراسان شمالی  و همچنین صندوق بیمه و استانداری خراسان شمالی برگزار شد.

این نشست ها در راستای تحقق اهدافی بود که چندی پیش دکتر غریب پور مدیرعامل سازمان ایمیدرو به استان خراسان شمالی داشت. در این سفر مقرر شد با حمایت تیم فنی ایمیدرو متشکل از صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی، طرح احیای معادن کوچک،طرح زیرساخت ایمیدرو، شرکت آلومینیوم جاجرم و مدیریت اکتشاف ایمیدرو، مصوبات و تفاهم نامه جدیدی را به سرانجام برسانند.

گفتنی است این اقدامات در راستای پایش و گزارش عملکرد مصوبات سفر ریاست جمهوری بود که 2 سال پیش به این استان انجام شده بود.

در این نشست ها که با حضور مدیر کل سرمایه گذاری استانداری خراسان شمالی ،ریاست سازمان صمت استان خراسان شمالی،اعضای هیات مدیره صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی، فرماندار اسفراین و جمعی از معدنکاران بخش خصوصی برگزار شد،فرآیند اعطای تسهیلات به معدنکاران توسط صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی عنوان شد و اعضا با چگونگی استفاده از این خدمات آشنا شدند.

همچنین مقرر شد تا نمایندگی صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی مستقر در استان خراسان رضوری ،به صورت دوره ای و ماهانه یک یا دو بار و در صورت نیاز بیشتر، در سازمان صمت استان خراسان شمالی حضور پیدا کرده و مشکلات احتمالی را رفع کنند.

عناوین برگزیده