تاریخ: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۲:۰۲
بازدید: ۱۳۲
کد خبر: ۱۳۴۱۲۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تشریح علت افشای اطلاعات مالی «بمیلا»

می متالز - مدیرعامل شرکت توسعه بازرگانی آهن و فولاد میلاد (بمیلا) در خصوص اطلاعات مالی افشا شده از سوی این شرکت توضیحاتی ارائه کرد.
تشریح علت افشای اطلاعات مالی «بمیلا»

به گزارش می متالز، محمدحسین دیده‌ور گفت: عملیات بازرگانی میلگرد و تیرآهن شرکت توسعه بازرگانی آهن و فولاد میلاد در سال ۱۳۹۹ علی‌الخصوص در ماه‌های اخیر تغییر بسیار زیادی نسبت به سال‌های گذشته داشت.

وی ادامه داد:  قیمت‌های فروش محصولات با قیمت‌های خرید به شدت متفاوت و اطلاعات گذشته قابلیت برآورد درآمدهای این بخش از فعالیت‌های شرکت را از دست داده است.

مدیرعامل شرکت توسعه بازرگانی آهن و فولاد میلاد گفت: فروش‌های انجام شده در روزهای اخیر، با حاشیه فروش اعلامی در صورت‌های مالی مطابق بوده و اطلاعات منعکس شده به بازار در واقع، اطلاعات پیش‌بینی نبوده و در حال وقوع است.

دیده ور در خصوص افشای اطلاعات مالی شرکت گفت: مدیریت شرکت با افشای اطلاعات مربوط به درآمدهای برآوردی ناشی از عملیات بازرگانی هیچ گونه قصدی مبنی بر افشای اطلاعات مربوط به گزارش تفسیری نداشته است. بلکه تنها اطلاعات مربوط به خرید و فروش میلگرد و تیرآهن در این افشا مشخص شده و هیچ گونه اطلاعات درآمدی و هزینه‌ای مربوط به سایر بخش‌ها و فعالیت‌ها و همچنین شرکت‌های تحت کنترل، ارائه نشده است. بر همین اساس اطلاعات بودجه‌ای شرکت در جایی افشا نشده است.

وی در پایان تصریح کرد: افشای صورت گرفته در راستای افزایش اطلاعات در دسترس و کاهش نبود تقارن اطلاعاتی بین سهامداران انجام شده است.

عناوین برگزیده