تاریخ: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۰۴
بازدید: ۲۷۲
کد خبر: ۱۳۴۴۱۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بهبود شرایط فناوری اطلاعات کمک زیادی به بهره‌وری صنعت بیمه خواهد کرد

می متالز - مدیرفناوری اطلاعات شرکت بیمه تعاون معتقد است که هزینه‌ای که در بخش فناوری اطلاعات انجام می‌شود در اصل یک سرمایه‌گذاری است و نباید به دید هزینه به آن نگاه کرد.
بهبود شرایط فناوری اطلاعات کمک زیادی به بهره‌وری صنعت بیمه خواهد کرد

به گزارش می متالز، "رضا جمالی"، گفت: زمانی که مشتریان شرکت های فناوری اطلاعات سرمایه گذاری خوبی در این شرکت ها انجام ندهند شرکت های فناوری اطلاعات هم نمی توانند خود را به خوبی گسترش داده و خدمات بهتری به مشتریان خود ارائه کنند.

وی، درباره میزان سرمایه گذاری صنعت بیمه در فناوری اطلاعات، گفت: کمترین میزان سرمایه گذاری در بخش فناوری اطلاعات مربوط به صنعت بیمه است.

مدیرفناوری اطلاعات شرکت بیمه تعاون با اشاره به سرمایه گذاری بانک‌ها در بخش فناوری اطلاعات، ادامه داد: صنعت بیمه بسیار پیچیده تر از بانک است اما این پیچیدگی ها درموضوع سرمایه گذاری دربخش فناوری اطلاعات خیلی تاثیرگذار نیست و مساله مهم، سرمایه گزاری در فناوری اطلاعات صنعت بیمه برای گذر از دوره سنتی به دیجیتالی شدن است.

وی، معتقد است که شرکت های بیمه ای که عمر کوتاهی ازفعالیت آنها می گذرد مزیت رقابتی که می توانند در مقابل شرکت های بیمه ای بزرگتر و قدیمی تر داشته باشند در حوزه فضای آنلاین است.

جمالی، گفت که بهبود شرایط فناوری اطلاعات کمک  زیادی به بهره‌وری صنعت بیمه خواهد کرد و افزود:محصول جدید شرکت بیمه تعاون با عنوان واکسن اقتصادی کرونا، که به صورت آنلاین در اختیار مردم قرار گرفته، بازار جدیدی است که پرتفوی جدید وارد شرکت می کند.

مدیر فناوری اطلاعات شرکت بیمه تعاون، بااشاره به اینکه، شیوع کرونا در دنیا بسیاری از سازمان ها را به سمت دیجیتالی شدن هدایت کرد، گفت: دنیای بیمه در 5 سال آینده  مجبور به تغییر می شود.

 

عناوین برگزیده