تاریخ: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۰۴
بازدید: ۲۱۹
کد خبر: ۱۳۴۴۹۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در بازدید از غرفه منطقه پارسیان:

منطقه اقتصادی پارسیان حرف‌های زیادی در حوزه فولاد خواهد داشت

می متالز - مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در بازدید از غرفه منطقه ویژه اقتصادی پارسیان، این منطقه را دارای ظرفیت‌های بی نظیری دانست که در آینده ای نزدیک در زمینه فولاد حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.
منطقه اقتصادی پارسیان حرف‌های زیادی در حوزه فولاد خواهد داشت

به گزارش می متالز، غلامحسین مظفری با بیان این که تحولات منطقه ویژه اقتصادی پارسیان را دنبال می‌کنم و از آخرین اقدام‌های زیرساختی آن خبر دارم گفت: این منطقه را دارای ظرفیت های بی نظیری می‌دانم که در آینده ای نزدیک حرف های زیادی در حوزه فولاد برای گفتن خواهد داشت.

وی تاکید کرد: منطقه ویژه اقتصادی پارسیان در استان هرمزگان با وجود مزیت های فراوان و دسترسی به منابع عظیم گاز و معادن مختلف و همجواری با دریا، زمینه رشد و توسعه زیادی دارد که برای استفاده از این ظرفیت‌ها باید برنامه جامع تعریف کرد.

مظفری ابراز امیدواری کرد که در آینده بتوان بین منطقه ویژه اقتصادی پارسیان و منطقه آزاد کیش تعاملات خوبی برقرار کرد.

علیرضا خورشید زاده مدیر روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی پارسیان نیز از منطقه ویژه اقتصادی پارسیان به عنوان هاب سوم پتروشیمی و دروازه صادرات کشور یاد کرد و گفت: برای توسعه منطقه ویژه اقتصادی پارسیان با دارا بودن مزایای بسیار و تاکید بر توسعه چند وجهی آن در حوزه صنایع انرژی بر از جمله فولاد و آلومینا، در افق ۱۵ ساله فولاد، بیشترین تولید پس از پتروشیمی را در این منطقه شاهد خواهیم بود.

در نمایشگاه فولاد کیش که بزرگ‌ترین نمایشگاه تخصصی فولاد ایران طی سال‌های اخیر بوده است، شرکت های فعال و مطرح کشور آخرین دستاوردهای پژوهشی و صنعتی خود را در زمینه های مختلف از جمله تجهیزات فنی، خطوط تولید، مواد اولیه، تولیدات اختصاصی، فرآورده های دیرگداز و دستاوردهای صادراتی  را در معرض نمایش و بررسی بازدیدکنندگان گذاشته‌اند.

عناوین برگزیده
کاش نمی‌دیدمت!
یادداشت علیرضا مخبر دزفولی قائم‌مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسوولیت‌های اجتماعی شرکت فولاد خوزستان

کاش نمی‌دیدمت!