تاریخ: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۱:۰۷
بازدید: ۲۸۸
کد خبر: ۱۳۴۸۰۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

آغاز بازارگردانی «بترانس» از امروز

می متالز - مدیریت مجامع و امور شرکت‌های گروه صنعتی ایران ترانسفو از بازار گردانی این شرکت از امروز (چهارشنبه 16 مهرماه) خبر داد.
آغاز بازارگردانی «بترانس» از امروز

به گزارش می متالز، امیر محمدی با اعلام این خبر گفت: سه‌شنبه ۱۵ مهرماه سهام گروه صنعتی ایران ترانسفو با نماد بترانس توسط صندوق سرمایه‌گذاری اختصاصی بازار گردانی پاداش پشتیبان  پارس فعالیت خود را آغاز نمود.

وی افزود: با حمایت سهامداران محترم عمده و تیم تخصصی و مدیریت حرفه‌ای صندوق سرمایه‌گذاری بازار گردانی پاداش پشتیبان پارس و با توجه به تلاطمات اخیر بازار سرمایه ، شاهد  رخدادهای مؤثر، منطقی و مثبتی در سهام گروه صنعتی ایران ترانسفو باشیم.

صندوق‌های سرمایه‌گذاری اختصاصی بازار گردانی یکی از تجربه‌های موفق دنیا در حوزه سرمایه‌گذاری بوده و با هدف پیشگیری از نوسانات شدید بازار سرمایه و موثر در عدم ایجاد صف‌های خریدوفروش نامتعارف که علاوه بر کمک به روان شدن بازار معاملات ، ارزش سهام را به ارزش ذاتی آن نزدیک می‌نماید که در نتیجه آن، قدرت نقد شوندگی سهام بالا خواهد رفت.

به گفته  قالیباف رئیس محترم سازمان بورس و اوراق بهادار خروج بازار از تعادل به خاطر نبود بازار گردان بوده که در همین راستا، این شرکت اقدام به تعیین  بازار گردان کرده است .

عناوین برگزیده