تاریخ: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۰۰
بازدید: ۲۶۸
کد خبر: ۱۳۴۸۱۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

سهامداران «بیمه سرمد» و «گروه صنعتی پاکشو» سود سهام خود را در شعب بانک صادرات ایران دریافت کنند

می متالز - ​بانک صادرات ایران طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد تمامی سهامداران حقیقی شرکت‌های «بیمه سرمد» با نماد «وسرمد» و «گروه صنعتی پاکشو» با نماد «پاکشو» می‌توانند برای دریافت سود سهام شرکت به شعب بانک صادرات ایران در سراسر کشور مراجعه کنند.
سهامداران «بیمه سرمد» و «گروه صنعتی پاکشو» سود سهام خود را در شعب بانک صادرات ایران دریافت کنند

به گزارش می متالز، در این اطلاعیه‌ها از سهامداران حقیقی این شرکت‌ها خواسته شده ضمن مراجعه حضوری به شعب بانک صادرات ایران در سراسر کشور، با ارائه اصل کارت ملی یا شناسنامه و کد سهامداری (کد بورسی) نسبت به دریافت نقدی یا واریز آن به حساب‌های سپهری خود اقدام کنند.

سهامداران حقیقی شرکت‌های «بیمه سرمد» و «گروه صنعتی پاکشو» نیز می‌توانند از روز سه‌شنبه ١٥ مهرماه ٩٩ به مدت یک سال، سود سهام شرکت در سال مالی منتهی به ٢٩ اسفندماه ٩٨ را از طریق شعب بانک صادرات ایران دریافت کنند.

بر اساس این اطلاعیه، پرداخت سود سهام افراد کمتر از ١٨ سال، پس از احراز هویت کامل و دریافت کپی شناسنامه، صرفاً به ولی(پدر) بلامانع خواهد بود.

پرداخت سود سهام به نماینده قانونی سهامدار تنها با ارائه وکالت‌نامه رسمی معتبر به همراه اصل کارت ملی یا شناسنامه، گواهی نقل و انتقال سپرده سهام سازمان بورس و یا اعلام شفاهی کد بورسی سهامدار امکان‌پذیر است.

عناوین برگزیده