تاریخ: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۹:۲۸
بازدید: ۲۱۴
کد خبر: ۱۳۴۹۷۷
سرویس خبر : انرژی
نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس:

اکتشاف نفت مغان فرصت اشتغال هزار نفری را فراهم می‌کند

می متالز - نماینده مردم پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی گفت: استخراج و اکتشاف نفت مغان فرصت اشتغال برای بیش از یک هزار نفر را در منطقه مغان فراهم می‌کند.
اکتشاف نفت مغان فرصت اشتغال هزار نفری را فراهم می‌کند

به گزارش می متالز، جهانگیرزاده، اظهار کرد: مقدمات اکتشاف نفت مغان در منطقه خلیفه‌لوی جعفرآباد در حال انجام است و از وزارت نفت خواسته‌ایم در این زمینه اقدامات تخصصی را انجام دهد.

وی با بیان اینکه استخراج و اکتشاف نفت مغان به تحول اقتصادی منطقه کمک می‌کند، خاطرنشان کرد: قرار است با همکاری مسوولان محلی تسهیلات لازم و دسترسی مناسب به این منطقه و همچنین تامین زیرساخت‌های مورد نیاز انجام شود تا امکان اکتشاف و استخراج نفت در این منطقه تسهیل شود.

نماینده مردم پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی افزود: ساکنان منطقه به ویژه کشاورزان باید شرایط مناسبی را در عملیات استخراج نفت منطقه انجام دهند که انتظار می‌رود با تعامل و همفکری ساکنان منطقه فرصت خوبی برای این کار ارزشمند ایجاد شود.

جهانگیرزاده تصریح کرد: هرچند کار تخصصی در این زمینه مرحله به مرحله به پیش خواهد رفت اما  در مجموع با اجرایی شدن عملیات اکتشاف و استخراج نفت در منطقه مغان فرصت اشتغال برای یک هزار نفر به وجود می‌آید.

وی ادامه داد: از طریق معاونت پارلمانی وزارت نفت موضوع را پیگیر هستیم و امیدواریم به زودی با حضور مسوولان وزارت نفت و مساعدتی که مدیران استانی خواهند داشت، زمینه و فضای خوبی برای اجرایی شدن طرح‌های مورد نظر در این باب فراهم آید.

نماینده مردم پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: استخراج نفت در این منطقه نه تنها به تحول اقتصادی و درآمد مردم کمک خواهد کرد بلکه زمینه حضور سرمایه‌گذاران در صنایع مرتبط به ویژه پالایشگاه نفت و پتروشیمی را به وجود می‌آورد.

عناوین برگزیده