تاریخ: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۹:۵۵
بازدید: ۲۷۳
کد خبر: ۱۳۵۳۲۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بازدید معاون اقتصادی معاون اول رییس جمهوری از واحدهای تولیدی قزوین

می متالز - معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اول رئیس جمهوری از ۲ واحد و طرح تولیدی در شهرک صنعتی کاسپین قزوین بازدید کرد.
بازدید معاون اقتصادی معاون اول رییس جمهوری از واحدهای تولیدی قزوین

به گزارش می متالز، در این بازدیدها که با حضور معاون اقتصادی استاندار ، رییس سازمان صمت و جمعی از مدیران استانی حضور داشتند، از واحد تولیدی آبیار پلاست تولیدکننده محصولات پلاستیکی (فیلم پلی اتیلن و کیسه های بدون بافت) با سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیون ریال و ۱۵ میلیون یورو با ۳۰نفر اشتغال و طرح در دست ساخت قوای محرکه تیوان بازدید کرد.

شرکت تیوان پس از راه اندازی در زمینه تولید موتورهای کم مصرف یورو ۶ و خدمات ماشین کاری فلزات، موتور بنزینی و موتور پایه گاز سوز فعالیت خواهد کرد.

با راه اندازی این طرح ۴۲ میلیون یورو با سرمایه گذاری برای ۶۰۰ نفر اشغال زایی می شود.

معاون اقتصادی معاون اول رییس جمهوری در حاشیه این بازدیدها گفت: دولت همه تلاش خود را به گرفته تا جهش تولید در کشور محقق شود.

وی اظهار داشت: هم اکنون برخی واحدهای تولیدی در زمینه تامین مواد اولیه و همچنین بعضی واحدها نیز در زمینه سرمایه در گردش مشکل دارند که دولت برای حل این مشکلات همه تلاش خود را به کار گرفته است.

این مقام مسوول با اشاره به اهمیت راه اندازی طرح های نیمه تمام صنعتی در رشد و جهش تولید و اشتغالزایی برای جوانان، گفت: بازدید از طرح های نیمه تمام و واحدهای مشکل دار با هدف بررسی جزییات و موانع پیش روی تولید و تلاش برای حل آنها انجام می شود.

شیرکوند، کمک به صنایع راکد برای راه اندازی و فعالیت دوباره را نیز از دغدغه ها و اولویت های اصلی دولت در حوزه تولید نام برد و گفت: برخی واحدها نیز به دلیل مشکلات مربوط به تحریم و کمبود مواد اولیه و سایر مسائل با ظرفیت پایین مشغول به کار هستند که دولت می کوشد در درجه اول از راکد شدن این واحدها جلوگیری کرده و در مرحله بعد ظرفیت تولید آنها را افزایش دهد.

عناوین برگزیده