تاریخ: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۳:۴۰
بازدید: ۲۶۳
کد خبر: ۱۳۵۴۶۹
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

عرضه محصول جدید گروه بهمن در زمان تحریم‌

می متالز - مدیر بازاریابی و تبلیغات گروه بهمن گفت: آنچه عرضه محصول جدید گروه بهمن را حائز اهمیت کرده تحریم‌ها است؛ چرا که صنعت خودروی ما زیر ذره‌بین قرار دارد.
عرضه محصول جدید گروه بهمن در زمان تحریم‌

به گزارش می متالز، مجتبی نظری  با اشاره به دستاوردهای این شرکت در زمان تشدید تحریم‌ها افزود: در زمان اعمال تحریم‌ها و فروکشی بازار با آموزش همه‌جانبه پرسنل، استاندارد‌سازی نمایندگی‌ها، بازسازی خطوط تولید و ساخت سالن‌های جدید، توسعه فضای کارخانه بهمن موتور و بهمن دیزل، افزایش سطح کیفیت محصولات و... تحریم‌ها را برای توسعه بهمن به یک فرصت تبدیل کردیم. وی تصریح کرد: حتی در این بازه دوساله در حوزه محصولات تجاری، خودروی شیلر ایرانی را رونمایی و به تولید انبوه رساندیم. نظری با اشاره به سختی روند تولید در شرایط تحریم‌های شدید دوجانبه خاطرنشان کرد: حرکت خوبی در تولید و عرضه یک خودروی جدید با همه سختی‌هایی که وجود داشت، انجام شد و توانستیم با تلاش و همت مهندسان و طراحان شرکت در طراحی این خودرو مشارکت داشته باشیم و با ایجاد تغییراتی خاص، یک خودروی جدید با ظاهر و طراحی متمایز تولید کنیم که به زودی به بازار کشور عرضه می‌شود. به گفته وی، اینکه اصرار دارند تا نام کمپانی خاصی را ببرند و منتسب به برند یا مجموعه‌ای کنند، مایه تعجب است. مهم این است که یک خودروی باکیفیت و امکانات ویژه در یکی از خطوط تولید داخلی تولید می‌شود و نباید آدرس‌هایی دهیم که تحریم‌کنندگان در به در دنبال آنها هستند.

مدیر بازاریابی و تبلیغات گروه بهمن ادامه داد: برنامه ما داخلی‌سازی درصد قابل توجهی از این خودرو تا پایان امسال است و حتی برخی قطعات آن توسط قطعه‌سازان داخلی تامین می‌شود.

عناوین برگزیده