تاریخ: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۱:۳۰
بازدید: ۱۴۵
کد خبر: ۱۳۶۱۵۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
از شرکت بازرگانی پتروشیمی اعلام شد:

نتیجه دادگاه بدوی پتروشیمی نوری درباره طلب ۶۵.۹ میلیون دلاری

می متالز - پتروشیمی نوری از نتیجه دادگاه بدوی درباره وصول طلب ۶۵.۹ میلیون دلاری سررسید شده ارزی از شرکت بازرگانی پتروشیمی خبر داد و یعد از توقف، آماده بازگشایی نماد شد.
نتیجه دادگاه بدوی پتروشیمی نوری درباره طلب ۶۵.۹ میلیون دلاری

به گزارش می متالز، شرکت پتروشیمی نوری از نتیجه دادگاه بدوی درباره وصول طلب 65.9 میلیون دلاری سررسید شده ارزی از شرکت بازرگانی پتروشیمی خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی نماد شد.

براین اساس، "نوری" اعلام کرد: در خصوص وصول طلب سررسید شده ارزی از شرکت بازرگانی پتروشیمی به ماخذ مطالبه 65 میلیون و 945 هزار و 956 دلار آمریکا که با شکست فرآیندهای مذاکراتی در نهایت منجر به طرح موضوع در مرکز داوری اتاق بازرگانی ایران شده بود در 21 تیر ماه مراتب رسیدگی بعد از دو سال و نیم منجر به صدور رأی بر محکومیت شرکت بازرگانی پتروشیمی مبنی بر پرداخت مبلغ فوق‌ به انضمام خسارت تاخیر تأدیه از قرار پنج در هزار مبلغ مذکور در ازاء هر روز از تاریخ رأی داوری تا زمان پرداخت شده است.

طبق درخواست اجرای رای داوری از دادگاه حقوقی تهران موضوع جهت رسیدگی به شعبه 82 دادگاه عمومی- حقوقی تهران ارجاع و بعد از رسیدگی در نهایت دستور اجرا صادر شد. اجراییه در 8 مهر به شرکت بازرگانی پتروشیمی ابلاغ و مهلت اجرای اختیاری در 20 مهر به اتمام رسیده و فرآیند اجرای اجباری آغاز شده است. شرکت بازرگانی پتروشیمی دادخواست ابطال رای داور و صدور دستور موقت دال بر توقف عملیات اجرای رای داور را تقدیم شعبه 36 دادگاه حقوقی تهران کرده و این موضوع مقید به وقت رسیدگی است.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده