تاریخ: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۴۴
بازدید: ۱۴۷
کد خبر: ۱۳۶۲۰۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مسوول مرکز آزمون سازمان بورس:

مهلت شرکت در دوره‌های آموزشی ویژه گواهینامه‌های حرفه‌ای تمدید شد

می متالز - براساس اعلام مرکز آموزش سازمان بورس و اوراق بهادار، به‌دلیل شیوع ویروس کرونا و پایان نیافتن دوره‌های آموزشی ویژه تمدید گواهینامه‌های حرفه‌ای بازار سرمایه، مهلت شرکت در این دوره‌ها تا پایان سال تمدید شد.
مهلت شرکت در دوره‌های آموزشی ویژه گواهینامه‌های حرفه‌ای تمدید شد

مهلت شرکت در دوره‌های آموزشی ویژه گواهینامه‌های حرفه‌ای تمدید شد

به گزارش می متالز، امین سادات اعلام کرد: با توجه به فراگیر شدن بیماری کووید-۱۹ در سراسر کشور و به‌منظور حفظ سلامتی همگان، همه دوره‌های آموزشی ویژه تمدید گواهی‌نامه‌های حرفه‌ای در سراسر کشور به صورت مجازی برگزار شد.

وی اعلام کرد: زیرساخت‌های لازم برای حضور همه داوطلبان به صورت مجازی در تعدادی از مؤسسه‌ها و مراکز آموزشی وجود نداشت و به همین دلیل برخی از دوره‌ها ناتمام باقی ماند، بنا به درخواست مؤسسات و مراکز آموزشی و با موافقت کمیته گواهی‌نامه‌های حرفه‌ای، مهلت شرکت در دوره‌های آموزشی تا پایان سال تمدید شد.

مسوول مرکز آموزش سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان اینکه دستورعمل نحوه تمدید گواهی‌نامه‌های حرفه‌ای بایستی با شرایط پیش آمده تطبیق یابد، گفت: اعضای کمیته گواهینامه‌های حرفه‌ای در حال به روزرسانی و اعمال تغییرات لازم در این دستورالعمل هستند که به محض نهایی شدن و تصویب هیات مدیره سازمان بورس، تغییرات اعمال شده از طریق سایت مرکز آموزش سازمان اطلاع‌رسانی می‌شود.

سادات درباره دستورعمل یاد شده گفت: اصلاحات مدنظر اعضای کمیته در راستای تسهیل در برگزاری دوره‌های آموزشی، نحوه محاسبات سوابق شغلی و تحصیلی و هم‌چنین استعلام‌های لازم است، که به نظر می‌رسد با انجام اصلاحات پیشنهادی، دارندگان گواهینامه‌های حرفه‌ای شاغل در بازار سرمایه دغدغه کمتری برای تمدید گواهینامه‌های خود خواهند داشت.

عناوین برگزیده