تاریخ: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۴۶
بازدید: ۱۳۴
کد خبر: ۱۳۶۸۱۲
سرویس خبر : آهن و فولاد

بهبود وضعیت بازار فولاد تخت سی آی اس با افزایش خرید و فروش

می متالز - از سرگیری خرید و فروش به بهبود روند بازار صادرات فولاد تخت سی آی اس کمک کرد.
بهبود وضعیت بازار فولاد تخت سی آی اس با افزایش خرید و فروش

فولاد تخت سی آی اس، ورق گرم

به گزارش می متالز، ارزیابی هفتگی صورت گرفته برای ورق گرم صادراتی دریای سیاه در روز ۱۲ اکتبر ۴۹۵-۴۹۵ دلار به ازای هر تن بود، در حالیکه  هفته قبل ۴۷۰-۴۹۵ دلار به ازای هر تن بوده است.

یکی از معامله گران گفت:” تامین کنندگان پیشنهادات خود را به اندازه کافی برای پاسخگویی به تقاضا کاهش داده اند، بنابراین فعالیت تجاری از سر گرفته شده است.” بازرگان دیگری گفت:” به نظر می رسد بازار نسبت به هفته قبل بهتر است، زیرا چین از تعطیلات خود بازگشته است.” فروش بزرگی از ورق گرم روسیه به ترکیه با قیمت ۵۱۵ دلار در هر تن سی اف آر شنیده شد، اگرچه “طبق گفته یک منبع” همه حجم ها با این قیمت فروخته نشده اند.

ورق گرم اوکراین نیز با قیمت ۴۹۵-۵۰۵ دلار به ازای هر تن سی اف آر به ترکیه فروخته شد. اوکراین معمولاً ورق گرم را به تولیدکنندگان لوله در ترکیه می فروشد، به همین دلیل قیمت معاملات این محصول کمتر از مواد اصلی روسیه است، که به طور معمول به تولید کنندگان محصولات پایین دست فروخته می شود. در خاورمیانه، پیشنهادات ورق گرم از روسیه با قیمت ۴۸۰-۴۸۵ دلار در هر تن فوب شنیده شد. در همین حال، ورق گرم اوکراین در مصر با قیمت ۵۰۵-۵۱۵ دلار به ازای هر تن سی اف آر عرضه شد. این مبلغ معادل ۴۸۲-۴۹۲ دلار در هر تن فوب است.

ورق سرد

ارزیابی هفتگی صورت گرفته برای ورق سرد صادراتی سی آی اس در قیمت ۵۶۰-۵۷۰ دلار در هر تن بدون تغییر بوده است. منابع گفتند ورق سرد روسیه با قیمت ۵۷۰-۵۷۵ دلار به ازای هر تن فوب ارائه شد، اگرچه هیچ رزروی با این قیمت گزارش نشده است، زیرا خریداران حاضر به پرداخت بیش از ۵۶۰ دلار برای هر تن فوب نبوده اند.

صفحات فولادی

ارزیابی هفتگی صورت گرفته برای صفحات فولادی ۸-۵۰ میلی متری صادراتی دریای سیاه ۵۳۵-۵۵۵ دلار در هر تن بود، در حالی که هفته قبل ۵۲۵-۵۵۰ دلار در هر تن بود. منابع گفتند که سطح قیمت کارآمد برای صفحات فولادی سی آی اس ۵۲۵ تا ۵۳۵ دلار به ازای هر تن فوب بوده است. در همین حال، پیشنهادات با قیمت ۵۵۵-۵۷۰ دلار در هر تن فوب شنیده شد.

عناوین برگزیده