تاریخ: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۵۲
بازدید: ۱۲۹
کد خبر: ۱۳۷۰۳۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

نشست شورای اطلاع‌رسانی بازار سرمایه برگزار شد

می متالز - شورای اطلاع رسانی بازار سرمایه صبح (دوشنبه، ۲۷ مهرماه) در محل ساختمان بورس تهران با محوریت فرهنگ‌سازی، ارتقای دانش مالی و آموزش برگزار شد.
نشست شورای اطلاع‌رسانی بازار سرمایه برگزار شد

برگزاری شورای اطلاع رسانی بازار سرمایه در بورس تهران | شورای - آریا

به گزارش می متالز، امیرحامد رضایی، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت بورس اوراق بهادار تهران گفت: طبق برنامه‌ریزی‌ها و هم‌افزایی ارکان بازار سرمایه و صدا و سیما، برنامه پیش گشایش به‌طور اختصاصی از شبکه ایران کالا پخش و به بررسی و اطلاع‌رسانی بازار سرمایه می‌پردازد.

وی ادامه داد: می‌توان امیدوار بود با تشریک مساعی ارکان بازار سرمایه و برگزاری دوره‌های آموزشی و هم افزایی صدا و سیما، دانش مالی عموم جامعه افزایش یابد و مردم با آگاهی بیشتر در بازار سرمایه اقدام به سرمایه‌گذاری کنند.

شورای اطلاع رسانی بازار سرمایه با حضور سیاوش وکیلی، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بورس و اوراق بهادار، بهنام بهزادفر، سرپرست شرکت اطلاع‌رسانی، روح الله دهقان، مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری و مدیران روابط عمومی ارکان بازار سرمایه  صبح امروز (یکشنبه، ۲۷ مهرماه) در محل ساختمان جدید بورس تهران واقع در سعادت آباد برگزار شد و درباره مسائل فرهنگ‌سازی، ارتقای دانش مالی و آموزش بحث و بررسی شد.

عناوین برگزیده