تاریخ: ۰۱ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۱۰
بازدید: ۱۴۳
کد خبر: ۱۳۸۱۲۶
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

کانال‌های ارتباط ایران‌خودرو با مخاطبان توسعه می‌یابد

می متالز - مدیران گروه صنعتی ایران‌خودرو با هدف تکریم مشتریان و جامعه و توسعه کانال‌های ارتباطی با آنان، اقدام به پاسخگویی در صفحه اطلاع‌رسانی در فضای مجازی می‌کنند.
کانال‌های ارتباط ایران‌خودرو با مخاطبان توسعه می‌یابد

کانال‌های ارتباط ایران‌ خودرو با مخاطبان توسعه می‌یابد | سایت انتخاب

به گزارش می متالز، امروز پنجشنبه اول آبان‌ماه، نخستین برنامه پاسخگویی مدیران ایران‌خودرو با حضور مدیر بازاریابی و شبکه فروش در صفحه اطلاع‌رسانی این شرکت در اینستاگرام به اجرا گذاشته شد.
در این برنامه به سوالات مهم و پرتکرار مشتریان و دنبال‌کنندگان در حوزه فروش، تحویل، قیمت، ثبت نام و... پاسخ داده شد که با استقبال و بازخورد مثبت دنبال‌کنندگان این صفحه روبه‌رو شد.
علاوه بر حوزه فروش، پاسخگویی مدیران ایران‌خودرو در حوزه های مورد علاقه و خواست مخاطبان نیز در دستور کار صفحه اطلاع‌رسانی این شرکت قرار دارد.
در حال حاضر این صفحه به نشانی ikcopressofficial@ با بیش از ۱۱۱ هزار دنبال‌کننده،‌ صفحه اصلی اطلاع‌رسانی ایران‌خودرو در اینستاگرام به شمار می‌رود.

منبع: ایکوپرس
عناوین برگزیده