تاریخ: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۲:۱۱
بازدید: ۲۹۳
کد خبر: ۱۳۹۲۲۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

نماینده و فرماندار سابق خلخال پاسخگو باشد

می متالز - نماینده خلخال و کوثر گفت: به کارخانه سیمان خلخال تسهیلات در قبال ضمانت زمین های منابع طبیعی پرداخت شده است ولی هیچ گونه عملیاتی شروع نشده که نمایندگان ادوار و فرمانداران قبلی باید جوابگو باشند.
نماینده و فرماندار سابق خلخال پاسخگو باشد

به گزارش می متالز، سید غنی نظری در جلسه بررسی ظرفیت‌های اقتصادی خلخال و کوثر گفت: خلخال در بین ۴ استان و جزو مناطق گردشگری استان، مستعد سرمایه گذاری است.

جلسه بررسی ظرفیت های اقتصادی شهرستان های خلخال و کوثر که توسط دفتر ارتباطات نماینده تشکیل شده بود مدیران اقتصادی استان متشکل از مدیران کل بانک ها، نماینده وزیر اقتصاد و دارائی در استان، مدیر بورس، مدیر کل امور مالیاتی استان و دبیر شورای هماهنگی بانک های استان در محل فرمانداری خلخال، حضور داشتند، ظرفیت های سرمایه‌گذاری شهرستان‌های خلخال و کوثر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

حق مردم خلخال و کوثر به خوبی ادا نشده است

سید غنی نظری، از مدیران اقتصادی استان خواست تا خلخال را در برنامه هفتم توسعه بیش از پیش یاری نمایند و برنامه و پیشنهادات خود را در جهت رشد و توسعه شهرستان‌های خلخال و کوثر ارائه نمایند.

نظری تاکید کرد: در پرداخت تسهیلات به سرمایه‌گذاران، طبق مقررات رفتار گردد و سرمایه‌گذارانی که از گردش مالی خوبی برخوردار هستند بیشتر مورد حمایت قرار گیرند، بعنوان نمونه کارخانه سیمان خلخال که تسهیلات در قبال ضمانت زمین های منابع طبیعی پرداخت شده است و هیچ گونه عملیاتی شروع نشده که نمایندگان ادوار و فرمانداران قبلی باید جوابگو باشند.

نماینده خلخال و کوثر گفت: حق مردم خلخال به خوبی ادا نشده است و به جد پیگیری حقوق اهالی این دو شهرستان بوده و نخواهیم گذاشت حق و حقوق ما به سایر مناطق سرازیر شود.

فرماندار خلخال هم ضمن تشکر از بانک های عامل در پرداخت تسهیلات به تولید کنندگان این منطقه گفت: نیاز منطقه برای سرمایه‌گذاران گردشگری بیشتر مورد نیاز است که باید سرمایه‌گذاران در زمینه صنعت گردشگری را به این منطقه سوق دهیم.

در پایان این جلسه برخی از مدیران کل گزارشی از مشکلات سر راه ارائه تسهیلات به سرمایه‌گذاران را مطرح کردند و موارد مطرح شده صورت جلسه گردید تا در جلسات بعدی پیگیری و دنبال شود.

عناوین برگزیده