تاریخ: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۳۲
بازدید: ۲۰۲
کد خبر: ۱۴۰۱۶۴
نجف زاده در تشریح نشست کمیته حمل‌و نقل جاده‌ای:

بررسی مشکلات کامیون‌داران با حضور انجمن‌های صنفی/مجلس مصمم به تدوین قوانین حمایتی است

می متالز - رئیس کمیته حمل و نقل جاده‌ای کمیسیون عمران مجلس، با اشاره به بررسی مشکلات کامیون‌داران در نشست امروز این کمیته، گفت: مجلس مصمم به تدوین و تصویب قوانین حمایتی برای ارتقا وضعیت کامیون داران است.
بررسی مشکلات کامیون‌داران با حضور انجمن‌های صنفی/مجلس مصمم به تدوین قوانین حمایتی است

عادل نجف زاده

به گزارش می متالز، عادل نجف‌زاده در تشریح نشست امروز کمیته حمل و نقل جاده‌ای کمیسیون عمران مجلس با انجمن های صنفی کامیون داران و شرکت های حمل و نقل کشور، گفت: در نشست امروز، مشکلات صنفی کامیون داران مورد بررسی قرار گرفت و اعضای انجمن های صنفی هر کدام توضیحاتی را درباره مشکلات و دغدغه هایشان ارائه کردند و مسائل مورد جمع بندی قرار گرفت.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کمیته حمل و نقل جاده‌ای کمیسیون عمران مجلس، مسائل و مشکلات کامیون داران را در چهار بخش تنقیح و رفع موانع قانونی، عملکرد وزارت صمت و تأمین تجهیزات مورد نیاز کامیون داران، عملکرد وزارت اقتصاد در بحث ارائه معافیت های مالیاتی و عملکرد وزارت رفاه در حوزه بازنشستگی و پوشش بیمه ای کامیون داران  پیگیری خواهد کرد.

وی گفت: کمیسیون عمران مجلس مصمم به تدوین و تصویب قوانین حمایتی برای ارتقا وضعیت کامیون داران است، از این رو نشست های کمیته مذکور، در هفته های آینده با حضور وزرای راه، اقتصاد و رفاه با هدف بررسی مشکلات برگزار می شود.

عناوین برگزیده