تاریخ: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۲۶
بازدید: ۱۸۰
کد خبر: ۱۴۰۴۷۹
سرویس خبر : انرژی

افزایش ۱۳۷ درصدی فروش پلیمر آریاساسول

می متالز - فروش مهرماه پلیمر آریاساسول نسبت به ماه مشابه سال قبل ۱۳۷ درصد رشد داشت. فروش شرکت در مهرماه امسال بالغ بر ۱۶ هزار و ۳۵ میلیارد و ۹۰۶ میلیون ریال بود که نسبت به شهریورماه با رشد ۱۸ درصدی همراه بود.
افزایش ۱۳۷ درصدی فروش پلیمر آریاساسول

به گزارش می متالز، همچنین شرکت در فروش داخلی نیز رشد ۴۹ درصدی را تجربه کرده است و بر همین اساس فروش داخلی شرکت در مهرماه به ۳ هزار و ۸۳۷ میلیارد و ۵۰۸ میلیون ریال رسید.

بیشترین میزان فروش داخلی شرکت در مهرماه مربوط به پلی‌اتیلن متوسط و سنگین به مبلغ یک‌هزار و ۴۴۷ میلیارد و ۶۱۸ میلیون ریال بوده است.

فروش صادراتی شرکت نیز با رشد ۱۱ درصدی نسبت به شهریورماه به ۱۲ هزار و ۱۹۸ میلیارد و ۳۹۸ میلیون ریال رسیده است. بیشترین فروش صادراتی شرکت نیز در هفتمین ماه سال متعلق به پلی‌اتیلن سبک به مبلغ ۶ هزار و ۹۳ میلیارد و ۴۹۷ میلیون ریال بوده است.

شرکت از ابتدای امسال تا پایان مهرماه در مجموع ۷۶ هزار و ۷۷۰ میلیارد و ۲۴۵ میلیون ریال فروش داشته که نسبت به دوره مشابه سال ۹۸ با رشد ۵۶ درصدی همراه بوده است.

بهره‌برداری از طرح افزایش ۱۰درصدی ظرفیت تولید واحد الفین بدون تاخیر و متنوع‌سازی سبد تولید محصولات با تولید و عرضه دو گرید انحصاری و همچنین آغاز ساخت واحد جدید ۳۰۰ هزار تنی پلی‌اتیلن از موفقیت‌های این شرکت در ماه‌های اخیر است.

سرمایه پلیمر آریاساسول که در حال حاضر ۴ هزار و ۵۸۳ میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال است از محل سود انباشته ۱۰۰ درصد افزایش دارد.

عناوین برگزیده