تاریخ: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۲:۰۵
بازدید: ۲۱۱
کد خبر: ۱۴۰۶۷۸
وزیر راه و شهرسازی: ‌

دیگر ریل و واگن وارد نمی‌کنیم

می متالز - وزیر راه و شهرسازی گفت: همیشه اخباری بود که ریل و واگن وارد می‌کنیم اما امروز به لطف الهی تمام امکاناتی که در راه آهن کار می شود از ظرفیت داخلی است.
دیگر ریل و واگن وارد نمی‌کنیم

به گزارش می متالز، محمد اسلامی دوشنبه ۱۲ آبان ماه در آیین آغاز عملیات ریل‌گذاری راه‌آهن همدان- سنندج، با بیان اینکه در وزارت راه با لطف الهی تلاش کردیم قطع وابستگی را هدف قرار دهیم، اظهار کرد: خدا را شاکریم در پیشبرد اهداف توسعه ای لحظه ای کوتاه نخواهیم آمد.

وی ادامه داد: طول آزادراه های کشور از ۲۱۰۰ کیلومتر تا پایان دولت به ۳۲۰۰ کیلومتر افزایش خواهد داشت و در مجموع طول بزرگراه ها و خط ریلی کشور ۵۰ درصد افزایش داشته است.

اسلامی در ادامه با بیان اینکه آمریکا تمام سعی خود را به این امر معطوف داشته که با تحریم و اقدامات ظالمانه و غیرقانونی ایران را زمین‌گیر کند، مطرح کرد: آمریکا تمام مسیرهای لجستیکی و پیشرفت کشور را مسدود و کنترل کرده و شرایط سختی را بر کشور جاری کرده است.

وی با بیان اینکه با لطف و مدد الهی، هدایت مقام معظم رهبری و اراده رئیس جمهور چرخ سازنده کشور در حرکت است، تصریح کرد: روزانه شاهد آغاز و بهره برداری پروژه ها هستیم و یک جریان زنده وجود دارد و آن هم جریان سازندگی کشور است که کیفیت در زندگی مردم ایجاد کند.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه آمریکایی ها به صراحت اعلام کردند در جنگ اقتصادی از طریق فشار اقتصادی می خواهیم انقلاب اسلامی را ساقط کنیم، خاطرنشان کرد: هر چقدر ما هوشیارتر باشیم و با دانایی حداکثری در این مقطع زمانی هوشیاری نشان دهیم، کمک می کند اقتصاد ما از این برهه تاریخی عبور کند.

عناوین برگزیده