تاریخ: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۰۸
بازدید: ۲۰۴
کد خبر: ۱۴۲۲۶۴
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

معدن مس کرور عنبرآباد وارد فاز اجرایی شد

می متالز - نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: معدن مس کرور وارد فاز اجرایی شده و 2مناقصه برای انتخاب پیمانکار و سرمایه‌گذار مربوط به مجموعه معدنی و صنایع مس کرور عنبرآباد توسط شرکت ملی مس ایران منتشر شده است.
معدن مس کرور عنبرآباد وارد فاز اجرایی شد

به گزارش می متالز، ذبیح‌الله اعظمی، در حاشیه بازدید از معدن مس کرور اظهار داشت: امروز به همراه مسوولان جهت بررسی روند کار اکتشافات از معدن مس کرور بازدید داشتیم، می‌توان گفت میزان مس در این معدن بسیار عالی است.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس تصریح کرد: از نظر ارزیابی اقتصادی این معدن قابل قبول است و کارهای بعدی در حال انجام است و میزان ذخیره این معدن پس از کار کارشناسی به صورت دقیق اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: خبر خوب اینکه معدن مس کرور وارد فاز اجرایی شده و دو مناقصه برای انتخاب پیمانکار و سرمایه‌گذار مربوط به مجموعه معدنی و صنایع مس کرور عنبرآباد توسط شرکت ملی مس ایران منتشر شده است.

اعظمی بیان داشت: یکی از این مناقصه‌ها جهت تعیین پیمانکار استخراج و دیگری جهت جذب سرمایه‌گذاری برای راه‌اندازی کارخانه فرآوری مربوط به این معدن است که می‌تواند اشتغال خوبی برای جوانان عنبرآباد، جیرفت و جنوب استان ایجاد شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین مناقصه احداث راه ارتباطی معدن مس کرور بخش جبالبارز جنوبی عنبرآباد به‌زودی برگزار خواهد شد که می‌تواند علاوه بر راه دسترسی مناسب برای معدن، مردم منطقه هم از مزایای آن بهره‌مند شوند.

اعظمی متذکر شد: معدن کرور نقش مهمی در اقتصاد و ایجاد اشتغال برای جوانان در شهرستان عنبرآباد و جنوب استان می‌تواند داشته باشد.

عناوین برگزیده