تاریخ: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۱۱
بازدید: ۲۹۹
کد خبر: ۱۴۲۳۲۱
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
فرماندار ورزقان:

مسوولیت اجتماعی معادن ظرفیتی مهم برای تحقق توسعه پایدار/ نقش آفرینی مس سونگون در شهرستان افزایش می‌یابد

می متالز - فرماندار ورزقان به همراه مدیر مجتمع مس سونگون و بخشدار خاروانا از روستای توریستی گل‌آخور و شهر و شهرداری خاروانا بازدید کرد.
مسوولیت اجتماعی معادن ظرفیتی مهم برای تحقق توسعه پایدار/ نقش آفرینی مس سونگون در شهرستان افزایش می‌یابد

به گزارش می متالز، محمدباقر خانی در حاشیه این بازدید با اشاره به ظرفیت‌‌های بالای این شهرستان در حوزه معادن و لزوم تحقق توسعه پایدار با استفاده از سایر توانمندی‌ها نظیر گردشگری و کشاورزی، اظهار داشت: مسئولیت‌های اجتماعی معادن می‌بایست به سمت شکوفاسازی سایر توانمندی‌های و پروژه‌های زیرساختی در شهرستان هدایت شود.
 
وی با اشاره به مشکلات بخش و شهر خاروانا، خواستار نقش آفرینی بیش از پیش مجتمع مس سونگون در این بخش با ایفای تعهدات اجتماعی به منظور توسعه بخش به ویژه در زمینه گردشگری شد.
 
 خانی از تلاش‌های مجتمع مس سونگون و شرکت ملی مس در ایفای تعهدات اجتماعی تشکر کرد و گفت: تلاش ما بر این است تا با مشارکت مس سونگون پروژه‌هایی مهم، زیربنایی و ماندگار را برای گره‌گشایی از مشکلات مردم شهرستان اجرا نمایم تا به این طریق مردم بیش از پیش از نعمت معدن مس سونگون بهره‌مند شوند.
 
وی اجرا و تکمیل بزرگراه خواجه ورزقان_نوردوز بعد از قطعه ۵ با مشارکت مس سونگون را از جمله مطالبات مردم هر دوبخش شهرستان عنوان کرد و خواستار اجرای آن شد.
 
مدیر مجتمع مس سونگون نیز ورزقان و خاروانا را منطقه‌ای زیبا با پتانسیل‌های بسیار و مردمانی خون‌گرم توصیف کرد و گفت: مس سونگون در انجام تعهدات اجتماعی حداکثر توان خود را برای استفاده حداکثری از منابع محدود و در دسترس بکار می‌گیرد تا بیشترین خدمات را به مردم ارائه دهد.
 
بیات‌ماکو با تاکید بر اینکه مشارکت شرکت ملی صنایع مس ایران در مسائل شهرستان بیش از پیش خواهد بود، تصریح کرد: اجرای طرح‌های و پروژه‌های مهمی که در شهرستان در دستور کار شرکت مس قرار گرفته‌است؛ با نظر مدیرعامل و هئیت مدیره شرکت ملی مس اجرایی می‌شود و شرکت مس ایفای تعهدات اجتماعی را از جمله وظایف ذاتی خود می‌داند.

عناوین برگزیده