تاریخ: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۳۳
بازدید: ۲۹۳
کد خبر: ۱۴۲۳۴۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
بیشترین ارزش معاملات سهام در بورس امروز

رقابت خودرو و فولاد بر سر صدرنشینی ارزش معاملات

می متالز - در بورس امروز معامله‌گرها ۵۴۰میلیارد تومان سهام خودرو خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه فلزات اساسی تعلق داشت و ۴.۱درصد از کل سهام شاروم معامله شد.
رقابت خودرو و فولاد بر سر صدرنشینی ارزش معاملات

به گزارش می متالز، در بورس امروز در مجموع حدود ۶هزار میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «خودرو»، «فولاد»، «فملی»، «خساپا» و «وبملت» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در سومین روز معاملاتی هفته معادل ۵۴۰میلیارد تومان سهام ایران خودرو دست به دست شد، فولاد مبارکه اصفهان پس از معاملاتی به ارزش ۵۲۰میلیارد تومان دوم شد و سهام فملی نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

با بازگشایی سهام داده گستر عصر نوین های وب (های وب) با افت چهار درصدی قیمت، کام سهامداران خود را تلخ کرد.

برگزاری جلسه فوق العاده شورای عالی بورس برای بررسی افت شاخص‌ها‌ / زمینه عرضه شرکت‌های پالایشی و پتروشیمی در بورس فراهم است

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «فلزات اساسی» تعلق داشت به طوری که هزار و ۲۵۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «بانک‌ها و موسسات اعتباری» با معاملات ۶۱۴میلیارد تومانی دوم شد و «محصولات شیمیایی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۴.۱درصد از کل سهام پتروشیمی ارومیه (شاروم) معامله شد، ۱۰ نماد برتر سهم ۴۰درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۹ سهم به بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۱۸ نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده ی جدول و نمودار به قسمت دانلود مراجعه کنید.

عناوین برگزیده