تاریخ: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۹:۰۵
بازدید: ۱۴۳
کد خبر: ۱۴۳۳۹۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
حاجی‌بابایی در جمع خبرنگاران؛

دیوان محاسبات درآمدهای پیشنهادی کمیسیون بودجه برای طرح کالاهای اساسی را تایید کرد

می متالز - رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: دیوان محاسبات درآمدهای پیشنهادی کمیسیون برنامه و بودجه برای طرح تامین کالاهای اساسی را تایید کرده است.
دیوان محاسبات درآمدهای پیشنهادی کمیسیون بودجه برای طرح کالاهای اساسی را تایید کرد

حمیدرضا حاجی بابایی

به گزارش می متالز، حمیدرضا حاجی‌بابایی رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه دیوان محاسبات درآمدهای پیشنهادی این کمیسیون برای تامین کالاهای اساسی را کارشناسی، واقعی و قابل تحقق  تشخیص داد و آن‌ها را تایید کرد، گفت: طرح تامین کالاهای اساسی که توسط کمیسیون برنامه و بودجه طراحی، ارائه و به تصویب مجلس رسید، برای بررسی به شورای نگهبان ارسال شده بود.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اظهار کرد: ایراد شورای نگهبان براین طرح، عدم تامین منابع آن بود که کمیسیون با جلسات متعدد کارشناسی با حضور نماینده شورای نگهبان منابع را به صورت مشخص، تعیین کرد.

وی ادامه داد: دیوان محاسبات کشور نیز منابع تعیین شده پیشنهادی را، کارشناسی، واقعی و دست یافتنی تشخیص داد و برآن مهر تایید زده است. براین اساس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، ایرادات شورای نگهبان را بررسی و اصلاحات لازم و  مورد نیاز در آن صورت گرفت و اکنون امیدواریم شورای نگهبان با امعان نظر و دقت طرح مورد نظر را بررسی و تایید نماید.

حاجی‌بابایی هدف اساسی این طرح را کمک به بهبود معیشت، اقشار مختلف جامعه که تحت فشارهای اقتصادی و معیشتی هستند، برشمرد و گفت: امیدواریم دولت با هماهنگی مجلس و اجرای این طرح بتواند گام‌های موثر جهت کاهش بار اقتصادی و فشار معیشتی از دوش اقشار مختلف مردم بردارد.

عناوین برگزیده