تاریخ: ۰۷ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۲۵
بازدید: ۴۲۱
کد خبر: ۱۴۵۲۵۹
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

«فاسمین» کاهشی و «فلوله» افزایشی بود

می متالز - شرکت های فاسمین، فلوله، فولاژ و فباهنر گزارش عملکرد یک ماهه خود را منتشر کردند.
«فاسمین» کاهشی و «فلوله» افزایشی بود

به گزارش می متالز، برخی از شرکت های بورسی گزارش یک ماهه خود را منتشر کردند که در ادامه می خوانید:

فاسمین

فروش ماهانه شرکت کالسیمین در آبان بر خلاف دو ماه قبل کاهشی بوده و به ۹۳.۲ میلیارد تومان رسیده است.

مقدار فروش شرکت نیز در آبان با کاهش ۲۷ درصدی نسبت به مهر همراه بوده و به ۴۵۷۸ تن رسیده است.

نرخ فروش داخلی کنسانتره سرب بدون تغییر نسبت به مهر برابر با ۲۵.۷ میلیون تومان به ازای هر تن بوده است. همچنین نرخ فروش داخلی شمش روی با ۵ درصد کاهش به ۵۳ میلیون تومان و نرخ فروش شمش روی صادراتی به ۲۰ درصد افزایش به ۶۶.۶ میلیون تومان رسیده است.

فروش شرکت از ابتدای سال مالی بالغ بر ۱۰۶۵ میلیارد تومان می باشد که نسبت به مدت مشابه سال مالی قبل ۱۹۵ درصد رشد را نشان می دهد.

آخرین قیمت سهم برابر با ۱۴۹۴ تومان بوده و در یک ماه گذشته ۱۱ درصد کاهش داشته است.

فلوله

شرکت لوله و ماشین سازی ایران در آبان ماه حدود ۱۸۹ میلیارد ریال فروش داشته که حدود ۵ درصد نسبت به ماه گذشته افزایش اما ۲۷ درصد نسبت به میانگین ۷ ماه گذشته کاهش داشته است.

این شرکت در آبان ماه ۹۹۶ تن لوله های نشکن فروخته که نسبت به ماه گذشته ۲۷ درصد رشد اما نسبت به میانگین ۷ ماه گذشته حدود ۴۱ درصد افت داشته است.

نرخ فروش لوله های نشکن در آبان ماه حدود ۱۲۹ میلیون ریال بوده است که نسبت به ماه گذشته ۲۹ درصد کاهش اما نسبت به میانگین ۷ ماه گذشته ۲ درصد افزایش داشته است.

در نهایت در ۸ ماهه نخست سال مالی جاری، حدود ۱۹۹۰ میلیارد ریال فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۷ درصد افزایش داشته است.

قیمت سهم ۲۰۹۸۰ ریال است و در یک ماه گذشته ۴ درصد افت داشته است.

فولاژ

شرکت فولاد آلیاژی ایران در آبان با فروش ۶۰۰ میلیاردی مجموع فروش ۸ماهه را به ۳۶۲۰ میلیارد تومان رسانید. به نسبت مدت مشابه سال گذشته ۱۰۴ درصد رشد کرده است. به نسبت میانگین ۷ماهه فروش آبان ۳۸ درصد بهبود را نشان می‌دهد.

تولید ۸ماهه شرکت به نسبت مدت مشابه سال گذشته ۲۰هزارتن افزایش یافته است. شرکت از نظر مقداری نیز نزدیک به کل تولید را فروخته است.

نرخ محصولات آلیاژی شرکت با افزایش ۱۷۰۰ تومانی به ۱۷هزارتومان در هر کیلو رسیده است. نرخ محصول مهندسی شرکت نیز با افزایش ۳۲۰۰ تومانی به ۱۳۲۰۰تومان در هر کیلو رسیده است.

فولاژ در یک ماه اخیر افت ۵ درصد داشته است و امروز تقریبا معاملات متعادل رو به مثتبی داشت.

فباهنر

شرکت از ابتدای سال مالی تا آبان ماه موفق به فروش ۱۸۴۰ میلیارد تومانی شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۱۰۵ درصدی را نشان می دهد.

فروش شرکت در آبان ۱۱ درصد کمتر از مهر بوده و به رقم ۲۹۰ میلیارد تومان رسیده است.

مقدار تولید و فروش شرکت نیز به ترتیب با رشد ۶ درصدی و کاهش ۱۳ درصدی در آبان نسبت به مهر همراه بوده است. مقدار تولید در آبان برابر ۲۷۵۶ تن و مقدار فروش ۲۵۷۶ تن بوده است.

نرخ فروش تسمه و ورق مسی با ۱۷ درصد افزایش در آبان به مبلغ ۱۹۶.۵ میلیون تومان به ازای هر تن رسیده است. از سوی دیگر تسمه ورق برنجی و مقاطع برنجی با کاهش ۱۶ و ۱۳ درصدی در نرخ فروش همراه بوده و به مبلغ ۶۵.۹ و ۸۴.۶ میلیون تومان به ازای هر تن به فروش رفته است.

قیمت سهم در این لحظه برابر با ۵۱۲۰ تومان بوده و در یک ماه گذشته نوسان چندانی نداشته است.

برای مشاهده ی تحلیل ها به قسمت دانلود مراجعه کنید.

عناوین برگزیده