تاریخ: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۰۹
بازدید: ۲۰۵
کد خبر: ۱۴۵۷۷۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

هم نوایی اصناف آذربایجان شرقی در امور خیرخواهانه و کمک های مؤمنانه

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی، جامعه اصناف و بازاریان استان را همواره در امور خیرخواهانه و کمک های مؤمنانه پیشقدم دانست.
هم نوایی اصناف آذربایجان شرقی در امور خیرخواهانه و کمک های مؤمنانه

به گزارش می متالز، حبیب امین زاده با تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر میهن اسلامی، گفت: در شرایط کنونی نیاز به فرهنگ بسیجی بیشتر از گذشته راهگشاست.

وی ادامه داد: در جنگ تمام عیار اقتصادی نیاز به پاتک تمام عیار و نقشه راه داریم.

رئیس سازمان صمت استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه در سراسر کشور از زمان شیوع بیماری کرونا حرکت های خوبی را در تخصیص بسته های معیشتی به نیازمندان شاهد بوده ایم، گفت: در استان آذربایجان شرقی نیز اصناف و صنعتگران با همت جهادی در زمینه کمک های مؤمنانه و اقدامات خیرخواهانه به نفع اقشار آسیب پذیر جامعه حرکت های به یاد ماندنی رقم زده اند.

امین زاده رمز موفقیت در تأمین و توزیع کمک های مؤمنانه را در مردمی بودن اقدامات برشمرد و افزود: سپردن این گونه خدمات جهادی به بسیج و نهادهای مردمی تضمین کننده نتایج مثبت و اثربخش خواهد بود.

وی مدیریت مطلوب در مقابله با کرونا را مدیون روحیه بسیجی شهروندان، تجار و بازاریان دانست و ادامه داد : در سال جاری و همزمان با شیوع بیماری کرونا نزدیک به 10 هزار بسته معیشتی طی چهار مرحله از طریق بسیج اصناف در اختیار گروه های هدف و اقشار آسیب پذیر جامعه قرار گرفته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی میزان مشارکت مردم در امور خیرخواهانه را بیش از پیش عنوان کرد و گفت: 5 هزار بسته کمک معیشتی دیگر در دو مرحله طی یک ماه آینده در سطح شهر تبریز به همت کمیته ای متشکل از اصناف، صنایع و معادن استان به منظور استفاده اقشار آسیب پذیر توزیع خواهد شد.

امین زاده تصریح کرد: همزمان با تأمین و توزیع کمک های مؤمنانه از ابتدا تا امروز، اصناف استان در امری خداپسندانه کمک هایی را نیز به نهادهای حمایتی ارسال کرده اند.

عناوین برگزیده