تاریخ: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۵۲
بازدید: ۲۲۲
کد خبر: ۱۴۵۸۲۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
امروز در تالار شیشه‌ای رقم خورد:

ارزش معاملات فراتر از ۱۶ هزار میلیارد تومان/ خودرو در صدر صنایع بورسی نشست

می متالز - امروز طی یک میلیون و ۷۵۷ هزار نوبت داد و ستد بیش از ۱۶ هزار و ۴۷۶ میلیارد سهم و اوراق بهادار دست به دست شد و به این ترتیب ارزش معاملات به بیش از ۱۶۰ هزار و ۱۹۳ میلیارد ریال رسید. همچنین در فرابورس نیز ارزش معاملاتی از ۵۸ هزار میلیارد ریال فراتر رفت.
ارزش معاملات فراتر از ۱۶ هزار میلیارد تومان/ خودرو در صدر صنایع بورسی نشست

به گزارش می متالز، امروز یکشنبه نهم آذر ۱۳۹۹ بازارسرمایه با اقبال مواجه بود، به طوریکه شاخص بورس تهران با افزایش ۳۶۴۲۵ واحد به کانال یک میلیون و ۴۲۷ هزار و ۱۹۸ واحدی وارد شد. شاخص هم وزن با ۹۳۰۳ واحد افزایش به رقم ۴۱۰ هزار و ۸۳۴ واحدی رسید و شاخص بازار اول در کانال ۱ میلیون و ۴۳ هزار واحدی ایستاد و شاخص بازار دوم نیز عدد ۲ میلیون و ۸۸۷ هزار واحد را ثبت کرد. همچنین آیفکس با افزایش ۵۱۳ واحد به عدد ۱۷ هزار و ۸۳۶ واحد رسید.

در معاملات امروز نمادهای فارس، شستا، تاپیکو به ترتیب با ۴۵۴۴، ۲۷۱۷ و ۱۴۵۷ واحد افزایش، بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل نمادهای وبصادر، وپارس و وسکرشا به ترتیب با ۱۳۴، ۱۱۹و ۸۷  واحد کاهش بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را ثبت کردند.

همچنین امروز شپنا، وتجارت، خودرو و شستا پر تراکنش‌ترین نمادهای بورسی بودند.

از سوی دیگر در پایان داد و ستد امروز بورس تهران، خودرو برترین گروه صنعت شد و بانک و فراورده های نفتی به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

عناوین برگزیده