تاریخ: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۱۵
بازدید: ۲۲۳
کد خبر: ۱۴۶۷۷۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
"شاملا" در آبان ماه ۲۱.۷۲۴ تن فروش محصلات داشته است:

افزایش درآمد ۵۷ درصدی "شاملا"

می متالز - بیشترین میزان فروش "شاملا" در بخش فروش داخلی را محصول «پودر سولفات سدیم» با ۱۵.۱۱۵ تن در اختیار داشته و محصول «نمک تصفیه شده» با ۴.۴۱۷ تن رتبه بعدی را به خود اختصاص داده است.
افزایش درآمد ۵۷ درصدی "شاملا"

به گزارش می متالز، شرکت املاح معدنی ایران در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آبان ماه سال جاری، مجموع درآمد شناسایی شده خود را برابر با مبلغ ۳۵۱.۳۶۶ میلیون ریال گزارش کرده که عمده این درآمد حاصل شده از جمع فروش‌های داخلی بوده است.

میزان درآمد شرکت "شاملا" طی دوره ماهانه آبان ماه، رشد ۲۶ درصدی را در مقایسه با ماه گذشته تجربه کرده، همچنین درآمد‌های شناسایی شده "شاملا" نسبت به دوره مشابه سال گذشته افزایش ۵۷ درصد را به ثبت رسانده است.

شرکت املاح معدنی ایران از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه، مجموع درآمد‌های خود را بالغ بر ۲.۲۰۸.۲۳۷ میلیون ریال گزارش کرده که شاهد ۲۰ درصد افزایش درآمد نسبت به سال گذشته بوده است.

رشد ۵۷ درصدی درآمد املاح معدنی ایران

بر پایه این گزارش، شرکت املاح معدنی ایران در آبان ماه سال جاری، میزان فروش محصولات خود را در این دوره برابر با ۲۱.۷۲۴ تن به ثبت رسانده که ۵ درصد افزایش فروش را در آبان ماه نسبت به مهرماه گزارش کرده، در آبان ماه بیشترین میزان فروش در اختیار بخش فروش داخلی بوده که در مقایسه با ماه گذشته ۸ درصد رشد را به همراه داشته است.

نمودار عملکرد بخش فروش محصولات از ابتدای سال مالی تاکنون

رشد ۵۷ درصدی درآمد املاح معدنی ایران

بر پایه این گزارش، بیشترین میزان فروش "شاملا" در بخش فروش داخلی را محصول «پودر سولفات سدیم» با ۱۵.۱۱۵ تن در اختیار داشته و محصول «نمک تصفیه شده» با ۴.۴۱۷ تن رتبه بعدی را به خود اختصاص داده، اما در بخش فروش صادراتی «نمک تصفیه شده» با ۲.۰۹۴ تن بیشترین میزان فروش را در اختیار داشته است.

نمودار عملکرد فروش محصولات املاح معدنی ایران در آبان ماه

رشد ۵۷ درصدی درآمد املاح معدنی ایران

عناوین برگزیده