تاریخ: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۰:۴۲
بازدید: ۲۵۸
کد خبر: ۱۴۷۰۰۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بازگشت ۱۷ شرکت به تابلو در روز عبور شاخص از خط مقاومت ۱.۵ میلیونی

می متالز - در روز عبور شاخص از خط مقاومت ۱.۵ میلیون واحدی، نماد ۱۰ شرکت بورسی فرابورسی آماده بازگشایی و ۷ شرکت دیگر هم در نوبت بازگشت قرار گرفتند.
بازگشت ۱۷ شرکت به تابلو در روز عبور شاخص از خط مقاومت ۱.۵ میلیونی

به گزارش می متالز، در جریان معاملات امروز بازار سهام که روند صعودی اخیر قیمت ها زمینه ساز عبور شاخص از خط مقاومت 1.5 میلیون واحدی شده، نماد 10 شرکت بورسی فرابورسی آماده بازگشایی و 7 شرکت دیگر هم بعد از وقفه یک ساعته به دلیل رشد بیش از 20 درصدی قیمت در نوبت بازگشت قرار گرفتند.

به این ترتیب شرکت های سایپا، سرمایه گذاری غدیر، ایران دارو، ایران یاسا تایر و رابر، ذوب روی اصفهان، بیمه کوثر و مرجان کار با محدودیت دامنه نوسان قیمت و نصیر ماشین، شیشه و گاز، صنایع ریخته گری ایران بدون محدودیت نوسان قیمت آماده بازگشت به تابلو معاملات شدند.

همچنین نماد شرکت های نوسازی‌ و ساختمان‌ تهران‌، سیمان‌ دورود، معادن‌ بافق‌، تامین سرمایه امید، کارخانجات‌ تولیدی‌ شیشه‌ رازی، بیمه دی و صنعتی مینو به دلیل نوسان قیمت بیش از 20 درصد، برای 60 دقیقه در وضعیت سفارش گیری قرار می‌گیرد.

علاوه بر این دو شرکت ذغال‌سنگ‌ نگین‌ ط‌بس‌ و تولیدی چدن سازان (چدن1) با توجه به تغییرات بیش از 50 درصدی قیمت سهام، به منظور برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی توسط ناشر متوقف شد.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده