تاریخ: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۳۵
بازدید: ۲۵۰
کد خبر: ۱۴۸۱۷۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
استاندار ایلام:

رفع مشکل کارخانه سیمان دهلران منوط به اجرای تعهدات است

می متالز - استاندار ایلام با تاکید بر رفع مشکلات و موانع تولید در استان، گفت: رفع مشکلات کارخانه سیمان دهلران نیز در گرو همکاری و عمل به تعهدات کارخانه است.
رفع مشکل کارخانه سیمان دهلران منوط به اجرای تعهدات است

به گزارش می متالز، قاسم سلیمانی‌دشتکی روز چهارشنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که با موضوع رفع موانع و مشکلات کارخانه سیمان دهلران برگزار شد، افزود: رفع مشکلات واحدهای تولیدی در نهایت به کم کردن مشکلات مردم منتج که این مهم در جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و ستاد اقتصاد مقاومتی دنبال می شود.

وی یادآور شد: بنای اصلی کار ستاد تسهیل در سال جهش تولید نهایت همکاری در جهت رفع موانع و مشکلات تولیدکنندگان است.

استاندار ایلام رفع مشکلات کارخانه سیمان دهلران را در گرو همکاری و عمل به تعهدات مدیران کارخانه عنوان و تاکید کرد: تا به امروز نشست ها و جلسات زیادی با مسوولان مربوطه کشوری و بانک ها برگزار کرده ایم و در حاضر نیز خواستار رفع مشکل این واحد تولیدی هستیم.

سلیمانی دشتکی با تاکید بر این مهم که شرکت مکلف است در جهت اتمام کار بر طبق تعهدات خود عمل کند، افزود: رفع مشکلات این کارخانه علاوه بر ایجاد اشتغالزایی در توسعه منطقه نیز تاثیرگذار است. 

وی بر اعمال ماده ۲۰ برای رفع مشکلات کارخانه سیمان مشروط بر انجام تعهدات مقرر توسط شرکت و در نهایت راه‌اندازی آن تاکید کرد و گفت: سرمایه گذار متعهد می شود در خصوص سپرده گذاری و انجام ۱۰ درصد باقیمانده کار تا پایان سال مالی اقدام کند.

استاندار ایلام ادامه داد: راه اندازی کارخانه سیمان دهلران که بیش از ۱۲ سال است راکد بوده از مطالبات اصلی مردم منطقه است.

سلیمانی دشتکی اظهار داشت: ماده ۲۰ قانون رفع موانع تولید در صورت انجام تعهدات مدیران شرکت با هماهنگی استانداری و دستگاه‌های مربوطه، مدیریت بانک ملت در مرکز و با همراهی نماینده استان در مجلس شورای اسلامی و بازرسی کل برای کارخانه سیمان دهلران اعمال خواهد شد.

نماینده حوزه جنوبی ایلام در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست ضمن تقدیر از پیگیری های مداوم استاندار ایلام و دیگر مسوولان استانی خواستار تعیین تکلیف نهایی مشکلات کارخانه سیمان دهلران شد و گفت: بطور قطع نقش این کارخانه در اشتغال و توسعه منطقه اثرات مثبت برجای خواهد گذاشت.

بهزاد علیزاده افزود: برای حل مشکل این کارخانه لازم است یک بازه زمانی مشخص برای انجام امور و تعهدات در نظر گرفته شود.

عناوین برگزیده